Dank jullie wel, ik vind het altijd leuk om even de hele afstamming te bekijken.De Nederlands gefokte paarden doen het goed.
Kajanus schreef:Dank jullie wel, ik vind het altijd leuk om even de hele afstamming te bekijken.De Nederlands gefokte paarden doen het goed.Dat vind ik ook meestal leuk om te bekijken. Veel wpnérs zeg!
Bonechi_ schreef:De eerste start na de pauze is net in de ring! Welcome back! happy to be back en thanks voor jullie topic
Annemeik schreef:U kijkt naar de EK dressuur, U kijkt naar de EK dressuur etc Joh, dacht dat het rodelen was niet genoeg sneeuw
RM94 schreef:Annemeik schreef:U kijkt naar de EK dressuur, U kijkt naar de EK dressuur etc Joh, dacht dat het rodelen was niet genoeg sneeuw
Ik ben net pas wakker, moet nog stofzuigen, maar dan ga ik me hier ook absoluut aan de livestream klampen! Gister helaas gemist.Wat een mooie score van (volgens mij GB) die 82 had? Dat gaat nog echt wel een hele kluif worden hoor!
We zijn net terug van een master class van het KWPN over de fokdoelstellingen trouwens. DOordat het wat laat begon en we de landenwedstrijd niet wilden missen hebben we helaas de voorbeelden van Wim Ernes moeten missen....