Ze komen voorlopig niet op de weide helaas. Nadat ze uit de kliniek in Luik zijn (van de faculteit Luik moet ik zeggen dus

En beide paarden die elkaars hoofd intrappen? Ik ga hier niet meer op in nu. De wei is ook gefouilleerd hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eridinges schreef:Cassidy schreef:Ik vind het ronduit belachelijk dat er kritiek is op het feit dat je een dekhengst samen met merries op het land zet, en er ook nog wordt geinsinueerd dat de blessures van de hengst het resultaat zijn van een trap van de merrie. Hoe komt de merrie dan aan haar verwondingen? En dat ontbrekende weidepaaltje is ook in lucht opgegaan?
Of iemand zijn paard heeft verzekerd of niet is een persoonlijke keuze. Het is een keuze om de dieren te laten opereren, en het is ook een persoonlijke keuze om financieel bij te staan.
Maar dan moet je er toch ook rekening mee houden dat er eerst geld opzij gehouden moet worden voor de paarden als er geen verzekering is? De kosten zullen vreselijk oplopen in deze zaak dat snap ik, maar de eigenaar is toch zelf verantwoordelijk?
Echt begrijp me niet verkeerd het is ronduit verschrikkelijk wat er is gebeurd en al helemaal dat dit is gedaan door iemand met een zieke geest, maar om nou geld in te zamelen?
Ik heb mijn veulen verloren aan koliek en er heel veel geld aan besteed om hem beter te laten maken in de kliniek. Helaas heeft niks gewerkt. Moet ik dan ook maar geld in gaan zamelen omdat ik 2500 nodig heb?
Als paardeneigenaar heb je zelf de verantwoording vind ik, ondanks dat het vreselijk is wat er is gebeurd.
pieteritus schreef:Volgens mij was het inzamelen van geld via Bokt niet toegestaan, dat heb ik in het begin van het topic in een mod-opmerking gelezen. Nu wordt er gesproken van een collecte, wat in principe op hetzelfde neerkomt.
Karin, je zult het vast goed bedoelen, maar ik zet vraagtekens bij een aantal zaken.
karin444 schreef:Voor al de mensen die wel positief zijn, de paarden maken het redelijk goed. Misschien komt er nog een operatie (via sonde) bij voor Tibet omdat er nog steeds losse fragmentjes kunnen zijn aangezien hij nog vocht afscheidt maar hij is in goede vorm vandaag. Dit zal in enkele dagen bekeken worden en miss. dus nog een interventie helaas. Poputka maakt het goed. Ook afwachten hoe het zich hersteld bij haar. Alles is zo beschadigd. Kreeg net nieuws van de eigenaresse over de paarjdes dus deel het hierbij. Verder ga ik niet meer in op commentaar of belachelijke opmerkingen zoals sinds gisterenen vandaag.
karin444 schreef:Verder ga ik niet meer in op commentaar of belachelijke opmerkingen zoals sinds gisterenen vandaag.
mirgino schreef:als de kosten nu al meer dan 10 duizend euro zijn , zou ik weleens weten waaraan?
mirgino schreef:als de kosten nu al meer dan 10 duizend euro zijn , zou ik weleens weten waaraan?
dat is erg veel geld.
als er meer verteld zou worden is het ook anders voor iig mij om over na te denken
maar nu word er erg weinig vermeld alleen foto`s getoond en iemand die iets gevraagd heeft en daar raar op gereageerd is word dood gezwegen omdat deze persoon niet spoort!
en je weet dat als je meer paarden hebt je ook de kans op hogere kosten hebt
en dit topic lijkt meer op een collecte dan op een info over de paarden.