Italianen, en dan vooral Italianen met een snor, hebben altijd zoveel vooroordelen" Zij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensen
Bijna lente.... ook hier op Bokt....komt zonneschijn Na regen... ...ben je nat!
Praten en breien.. dat zijn mijn hobby's!...maar 364 dagen per jaar Hij heeft een beestje... hallo beestje! Ook een bakkie Iris82-koffie?
Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen Het is tijd voor de broeders in witte jassen als je je hooi het paard ziet achtervolgen in plaats van andersom
Rechtschapen burger Ben je een Bokker of een Jokker…
maar die Karel heeft zijn eigen smaak En Karel, ja Karel, die wil graag gegeten worden...
De beste manier om niet op iemands tenen te gaan staan, is om eens in andermans schoenen te lopen Als je het goed bekijkt kom je er vandaag nog samen uit! (als is een link: http://www.youtube.com/watch?v=nf1I4n3oxSw)
Iedereen heeft... Bokt aan staan Anders lees je dit natuurlijk niet En belangrijk dan je denkt dat je bent maar niet op de 1ste dag van april
Leiden, Rome. Stad en land. Bescherm en vecht. Leef en ga. 'Hoe klinkt onze deurbel?' zeggen de meisjes van Leien.. 'DOM-DING!' ..... wacht... of was het nou térrrrrrrring...
It's not easy being green *** Kermit *** Ik ben groen, groen, hartstikke groen Het is wel even wennen maar wat kan ik er aan doen
Als je tevreden bent, ben je?? Tja, wat ben je dan??? gelukkig omdat je niets te wensen hebt...
Sunshine80
Geplaatst: 01-04-11 13:16
afwasborstel schreef:
Sunshine80 schreef:
Nu puzzel 3 nog... maar misschien moet ik ook eens aan het werk
Dat probleem heb ik ook zo krijg ik mijn werk nooit af
Maar jij hebt puzel 2 al, ik moet opnieuw tellen
anneliesdj
Geplaatst: 01-04-11 13:16
Waarom zijn er nu mensen met blauwe, groene en gele boktnamen? Heeft dat te maken met die puzzels? Of ben ik nu heel blont bezig en is dit al gezegd?
Iris82
Geplaatst: 01-04-11 13:17
Een man met een paard heeft de hemel op aard...
Dribbel
Leiden, Rome. Stad en land. Bescherm en vecht. Leef en ga.
Die WAS van mij.
Malima
maar we hebben maar 9 zinnen nodig he
EarthFocus
anneliesdj schreef:
Waarom zijn er nu mensen met blauwe, groene en gele boktnamen? Heeft dat te maken met die puzzels? Of ben ik nu heel blont bezig en is dit al gezegd?
gelukkig omdat je niets te wensen hebt... Zij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensen
Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen Hij heeft een beestje... hallo beestje! Ook een bakkie Iris82-koffie?
maar die Karel heeft zijn eigen smaak En Karel, ja Karel, die wil graag gegeten worden...
De beste manier om niet op iemands tenen te gaan staan, is om eens in andermans schoenen te lopen Als je het goed bekijkt kom je er vandaag nog samen uit
Iedereen heeft bokt aanstaan anders lees je dit natuurlijk niet En belangrijk dan je denkt dat je bent maar niet op de 1ste dag van april
Dit is wat ik nu samen heb....
Roihi
Geplaatst: 01-04-11 13:19
puzzel 3 is echt moeilijk, pffff
sandorra
Geplaatst: 01-04-11 13:21
Puzzel 1 goed
puzzel 2 gevonden en ingestuurd
EarthFocus
Geplaatst: 01-04-11 13:21
Jans schreef:
0.5 + 0.5 = 1
...
Een halve zin + een halve zin= 1 hele zin.. We moeten de zinnen splitsen en bij elkaar voegen!
hafjesliefde
Geplaatst: 01-04-11 13:22
woooow ik volg niet meer waarom heeft iedereen bijna een ander kleurtje?
Anoniem
Ik heb Karel wel vaker genoemd op Bokt..
Sodeletuut
Ik kan écht nummer 2 niet eens vinden. Ben ik nou zo dom..
OldSkipper
Geplaatst: 01-04-11 13:23
Jeuhhh heb de eerste opgelost!
Sharon_Jims
Geplaatst: 01-04-11 13:23
Sodeletuut dat heb ik nou ook! Ben vast blont!
hafjesliefde
Geplaatst: 01-04-11 13:24
aargh ik heb thuis het documentje op word en paint, ik zit op school : ')
Sabine
*Heeft berichtengeschiedenis van Jans doorgezocht op 'Karel'* Kom vooral veel WIDM tegen en suggesties voor namen van konijnen en een bijnaam voor NaNi?
Lolacabana
Weer iets verder:
Italianen, en dan vooral Italianen met een snor, hebben altijd zoveel vooroordelen" Zij zijn vaak minder rijk, maar hebben ook minder te wensen
Praten en breien.. dat zijn mijn hobby's!...maar 364 dagen per jaar Hij heeft een beestje... hallo beestje! Ook een bakkie Iris82-koffie?
Na een feestje met SanderD heb ik 364 dagen nodig om bij te komen Het is tijd voor de broeders in witte jassen als je je hooi het paard ziet achtervolgen in plaats van andersom
Rechtschapen burger Ben je een Bokker of een Jokker…
De beste manier om niet op iemands tenen te gaan staan, is om eens in andermans schoenen te lopen Als je het goed bekijkt kom je er vandaag nog samen uit! (als is een link: http://www.youtube.com/watch?v=nf1I4n3oxSw)
Iedereen heeft...Bokt aan staan Anders lees je dit natuurlijk niet En belangrijk dan je denkt dat je bent maar niet op de 1ste dag van april
'Hoe klinkt onze deurbel?' zeggen de meisjes van Leien.. 'DOM-DING!' ..... wacht... of was het nou térrrrrrrring...
It's not easy being green *** Kermit *** Ik ben groen, groen, hartstikke groen Het is wel even wennen maar wat kan ik er aan doen
Als je tevreden bent, ben je?? Tja, wat ben je dan??? gelukkig omdat je niets te wensen hebt...
EarthFocus
Deze hoort bij elkaar..
Allebei met het liedje ramsamsam
En Karel, ja Karel, die wil graag gegeten worden... Als je het goed bekijkt kom je er vandaag nog samen uit!