Totilas verkocht aan Schockemöhle *update 5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:02

Marije__ schreef:
Lullig bedrag? :P hij kiest er toch zelf voor om zijn paard te verkopen.

AAAAAAAARGH!
Edward verkoopt het paard niet, het paard is nooit van Edward geweest... 8)7

Sandeman

Precies, wellicht kan het een ander geen moer schelen. Ik vind het heeel erg en ik geef weer geen moer om andere dingen. Het is je eigen gevoel hoor

Ayasha
Blogger

Citaat:
Sorry, maar mogen mensen zelf even bepalen wat ze erg vinden en wat niet? :=

íedereen mag dat, ook de persoon waar jij dit tegen zegt. ;)
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 14-10-10 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:03

Daar gaat het nederlandse dressuurteam..
Waarom kan je een bod niet weigeren, die cees en tosca visser zeiden
zelf dat ze het geld niet nodig hadden.
Ik was er zo trots op dat wij zo'n geweldig paard hadden.
maarja dat is nu verdwenen.

Koper

Wuis schreef:
Nou, als die Emma Hindle :roll: erop gaat zitten kun je hem nog beter de manegelessen in gooien. -:(- DOOD en DOODZONDE.

Zo, wat is dat nou weer voor merkwaardige opmerking? En bovendien, naar mij bekend is de toekomstige ruiter nog helemaal niet bekend? ;)

Liezel1

Janine1990 schreef:
manubres schreef:
AAAAAAAHHHH _-:( ....wat VRESELIJK ERG! :(
Ik was er al heel bang voor, maar hoopte dat het niet zou gebeuren.
Ennn...10 miljoen wat is dat voor een banketstaaf bedrag?
Verdorie er moet toch wel iemand (of meerdere) in Nederland zijn die dit geld voor dit paard neer willen leggen?
Als Totilas na de Olympische Spelen de dekdienst ingaat heeft hij het binnen enkele jaren terugverdiend. Hij brengt nu al 1,4 miljoen op met weinig dekkingen.

Dit KAN gewoon niet waar zijn...kunnen we geen aktie voeren...een tv-show om Totilas te behouden.....

Ik vind het ook zo vreselijk voor Edward...weer een toppaard verkocht, vraag me wel af hoeveel hij van het verkoopbbedrag krijgt. Kan hij misschien een keer zelf een (deel van) een paard kopen zodat het paard die hij helemaal opleid niet verkocht kan worden.

Een paard is per definitie waard: kiloprijs...

De rest is emotionele waarde...

En economisch.... hij heeft aardig wat geld binnen geharkt en die kwakkies zijn ook niet goedkoop....

rowo

Quir schreef:
rowo schreef:

En dat is nog minder erg dan kindermishandeling, doodzieke mensen, oorlog etc.

Ff HEUL offtopic :D

Dat is waar je jouw eigen prioriteiten liggen.

Gelukkig heeft iedereen een andere mening.

Maar laten we weer ontopic gaan :+

Janine1990

Wuis schreef:
Nou, als die Emma Hindle :roll: erop gaat zitten kun je hem nog beter de manegelessen in gooien. -:(- DOOD en DOODZONDE.

Ze kan beter zitten dan Edward hoor... :+

Chernique

Tuurlijk er gebeuren elke dag wereldrampen etc.

Maar wij als bokkers, trouwe fans van Edward en Totilas mogen toch ook wel even treuren en onze frustraties uiten over dit nieuws?
Ik vind het echt verschrikkelijk.. het wsa zo'n mooie combinatie!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:04

Ik verbied dat toch ook niet? Maar het kwam een beetje over alsof iedereen hier zich aanstelt.

Janine1990

Liezel1 schreef:
En economisch.... hij heeft aardig wat geld binnen geharkt en die kwakkies zijn ook niet goedkoop....

Die kwakkies zijn ook emotionele waarde...

Aukelizzy

Citaat:
Ik ook niet :D

Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paard :? Tuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Nu lopen er een hoop te gillen dat hun een paard niet voor zoveel geld weg zouden doen, jaa tuurlijk totdat je zelf zo'n bod krijgt. Nou bij mij strikkie erom en weg ermee, ik wil hem zelfs nog wel brengen ook. ;)
Laatst bijgewerkt door Aukelizzy op 14-10-10 14:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Sannnn

manubres schreef:
AAAAAAAHHHH _-:( ....wat VRESELIJK ERG! :(
Ik was er al heel bang voor, maar hoopte dat het niet zou gebeuren.
Ennn...10 miljoen wat is dat voor een banketstaaf bedrag?
Verdorie er moet toch wel iemand (of meerdere) in Nederland zijn die dit geld voor dit paard neer willen leggen?
Als Totilas na de Olympische Spelen de dekdienst ingaat heeft hij het binnen enkele jaren terugverdiend. Hij brengt nu al 1,4 miljoen op met weinig dekkingen.

Dit KAN gewoon niet waar zijn...kunnen we geen aktie voeren...een tv-show om Totilas te behouden.....

Kom op zeg... Beetje overdreven vind je niet? Een actie gaan voeren.. 10 miljoen is geen banketstaaf bedrag hoor. Als ze mij 10 miljoen zouden bieden zou ik er nog mooie strik om heen doen ook.
10 miljoen is een groot risico, stel je voor dat hij volgende week zijn been breekt. Kijkt wat er met Okidoki gebeurt is.

Het is ontzettend vervelend voor Edward, maar ik vind sommige reacties hier wel heel erg overdreven. Het zat er aan te komen, de vraag was alleen wanneer.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 14-10-10 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:05

Mosh schreef:
Ik verbied dat toch ook niet? Maar het kwam een beetje over alsof iedereen hier zich aanstelt.

Ik vind persoonlijk sommige reacties overdreven. Voor mij zijn er ergere dingen dan de verkoop van Totilas. Lig er niet wakker van en kijk er gewoon niet van op.

Maar das voor iedereen verschillend.

Bamorka

Jeetje jeetje jeetje, wat zonde ! :\ :\

Oretha

Wat balen zeg, zeker voor Edward! Maar ook voor de Nederlandse dressuursport! Vind het wel balen dat iedere keer de toppers worden doorverkocht!

Marije__

Het is ook een top combi en hartstikke zonde dat hij wordt verkocht!

wendy007

Mag hopen dat het niet waar is en als het wel waar is had het eigenlijk niet mogen gebeuren ;(

Zonde zonde zonde....

magictwist

Mosh schreef:

ah joh ... we gaan hier gewoon even 3 dagen met ze alle treuren.. en dan vrolijk verder met onze eigen paardjes en dingetjes :P en gaan we zien wat het vervolg is van Moorlands Totilas !! :D

:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 14:06

Janine1990 schreef:
Wuis schreef:

Ze kan beter zitten dan Edward hoor... :+

Zitten heeft niks met een klik te maken.
Heeft ze ooit ook maar ÍETS uit Lancet kunnen halen? Néé.

Anyway, het is niet duidelijk wie 'm gaat rijden, maar wie het ook zal zijn, hij zal nooit meer zo schitteren als onder Edward, zo gaat het altijd. En dat is gewoon dood en dood en doodzonde. Voor de sport,en voor het lánd.

Love_Uggs

En wie gaat hem nu rijden dan? Of komt hij alleen uit in de dekdienst? Vind het wel jammer..

rienne

Aukelizzy schreef:
Citaat:
Ik ook niet :D

Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paard :? Tuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!

Hier ben ik het helemaal mee eens!

Nu lopen er een hoop te gillen dat hun een paard niet voor zoveel geld weg zouden doen, jaa tuurlijk totdat je zelf zo'n bod krijgt. Nou bij mij strikkie erom en weg ermee, ik wil hem zelf nog wel brengen. ;)

idd zoals ik al zei bij mij gaan ze bij een groot bedrag ook weg gewassen met een grote strik

Rienn

Eeuwig zonde voor de combinatie, maar waarom zou je het niet doen als er zo veel geld wordt geboden.

En willen er serieus mensen hier op Bokt geld inzamelen? :')

susannevdv

Janine1990 schreef:
Liezel1 schreef:

Die kwakkies zijn ook emotionele waarde...

Nee hoor die zetten ook iets tastbaars op aarde over de prijs mag je het dan nog hebben maar het zorgt weer voor extra kilo's

ladyharma

:'(:'( ;( :oo :evaw: |o |o NOU! Toto mocht niet weg :o <3