Marije__ schreef:Lullig bedrag?hij kiest er toch zelf voor om zijn paard te verkopen.
AAAAAAAARGH!
Edward verkoopt het paard niet, het paard is nooit van Edward geweest...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:manubres schreef:AAAAAAAHHHH....wat VRESELIJK ERG!
![]()
Ik was er al heel bang voor, maar hoopte dat het niet zou gebeuren.
Ennn...10 miljoen wat is dat voor een banketstaaf bedrag?
Verdorie er moet toch wel iemand (of meerdere) in Nederland zijn die dit geld voor dit paard neer willen leggen?
Als Totilas na de Olympische Spelen de dekdienst ingaat heeft hij het binnen enkele jaren terugverdiend. Hij brengt nu al 1,4 miljoen op met weinig dekkingen.
Dit KAN gewoon niet waar zijn...kunnen we geen aktie voeren...een tv-show om Totilas te behouden.....
Ik vind het ook zo vreselijk voor Edward...weer een toppaard verkocht, vraag me wel af hoeveel hij van het verkoopbbedrag krijgt. Kan hij misschien een keer zelf een (deel van) een paard kopen zodat het paard die hij helemaal opleid niet verkocht kan worden.
Een paard is per definitie waard: kiloprijs...
De rest is emotionele waarde...
Citaat:Ik ook niet![]()
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paardTuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!
manubres schreef:AAAAAAAHHHH....wat VRESELIJK ERG!
![]()
Ik was er al heel bang voor, maar hoopte dat het niet zou gebeuren.
Ennn...10 miljoen wat is dat voor een banketstaaf bedrag?
Verdorie er moet toch wel iemand (of meerdere) in Nederland zijn die dit geld voor dit paard neer willen leggen?
Als Totilas na de Olympische Spelen de dekdienst ingaat heeft hij het binnen enkele jaren terugverdiend. Hij brengt nu al 1,4 miljoen op met weinig dekkingen.
Dit KAN gewoon niet waar zijn...kunnen we geen aktie voeren...een tv-show om Totilas te behouden.....
Mosh schreef:Ik verbied dat toch ook niet? Maar het kwam een beetje over alsof iedereen hier zich aanstelt.
Janine1990 schreef:Wuis schreef:Nou, als die Emma Hindleerop gaat zitten kun je hem nog beter de manegelessen in gooien.
DOOD en DOODZONDE.
Ze kan beter zitten dan Edward hoor...
Aukelizzy schreef:Citaat:Ik ook niet![]()
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paardTuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!
Hier ben ik het helemaal mee eens!
Nu lopen er een hoop te gillen dat hun een paard niet voor zoveel geld weg zouden doen, jaa tuurlijk totdat je zelf zo'n bod krijgt. Nou bij mij strikkie erom en weg ermee, ik wil hem zelf nog wel brengen.
Janine1990 schreef:Liezel1 schreef:En economisch.... hij heeft aardig wat geld binnen geharkt en die kwakkies zijn ook niet goedkoop....
Die kwakkies zijn ook emotionele waarde...