ik eet geen paarden vlees soms een frikandel maar meer niet
Juangi
Geplaatst: 08-04-10 18:33
melizz13 schreef:
Dus dan eet je wel paardenvlees.
xMelissaa
Geplaatst: 08-04-10 18:33
Juangi schreef:
melizz13 schreef:
alleen dan maar dat is ook bijna nooit maar ik typte het verkeerd
Shego
Geplaatst: 08-04-10 18:34
Citaat:
Een paard dat vriendelijk zijn neus uitstak naar een werknemer werd vervolgens in zijn oog geschoten.
Wat afschuwelijk dat het vertrouwen van dat dier zo is misbruikt Daar kan ik zo slecht tegen. Een dier dat zijn best doet en er een klap voor krijgt, of in dit geval een schot in zijn oog..
xMelissaa
Geplaatst: 08-04-10 18:36
Shego schreef:
Een paard dat vriendelijk zijn neus uitstak naar een werknemer werd vervolgens in zijn oog geschoten.
Mensen die dit werk doen zijn geen mensen, maar monsters. Ik kan er niet bij dat ze het überhaupt kunnen doen.
Juangi
Geplaatst: 08-04-10 18:41
melizz13 schreef:
Juangi schreef:
alleen dan maar dat is ook bijna nooit maar ik typte het verkeerd
Nee, maar je pikt dan wel gelijk het slechtste paardenvlees eruit dat je maar kan bedenken
Ik zie liever dat je een stukje paardenvlees (van paarden die met respect zijn behandeld en een snelle dood hebben gehad) uit Nederland haalt dan zo'n goedkope snack met mishandelde, langzaam pijnlijk geslachte paarden erin
En dat is dus het hele moraal van een snack. De mensen weten niet wat erin zit, en waar het vandaan komt!
@ juangi ja dat is waar maar ik eet als snack altijd een kaassoufle en als die er niet is niks alleen soms een frikandellenbroodje maar die hebben we niet vaak
Gatverdamme wat een mensen zeg! Kan hier echt niet tegen! Ik ga die filmpjes niet kijken, toen ik wat jonger was keek ik dat soort dingen dan juist wel, maar dan was ik ook gewoon echt een paar dagen van slag.