Lante schreef:En mijn opmerkingen zijn niet degenererend bedoeld hoor, ik voer gewoon een discussie
Fijn dat je er zo over denkt, immers is het tegenwoordig niet zo gemakkelijk meer om op Bokt een fatsoenlijke discussie te voeren.
Lante schreef:1* Het is een makkelijk te bewijzen feit (kun je zo nagaan door het KWPN te bellen als je het niet gelooft.

).
Het is gemakkelijk te bewijzen Lante, geregistreerde nakomelingen zijn inderdaad bekend bij het/een stamboek.
Wederom vraag ik mij dan af waarom Suzanne dit dan niet meld.
Wanneer zij zegt "Ik heb contact gehad met het stamboek en zij zeggen..." is er niets aan de hand toch?
Ik stel een simpele vraag, met enig onderzoek is deze 100% sluitend te beantwoorden.
Maar moet ik daarvoor opdraaien? Ik stel de vraag toch aan Suzanne?
Lante schreef:2* Wat Anky hier nu mee te maken heeft volg ik dan ook weer helemaal niet trouwens...
Ik schets hier een voorbeeld, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Lante schreef:3* Dan moet ik die hele pagina waar jij reageerde quoten, lees zelf maar even je eigen posts terug, misschien zie je dan ook dat er minstens drie verschillende mensen reageren dat jij juist geruchten de wereld in helpt en dat jij de enige bent die Suzanne daarvan beticht.
De wens is de vader van de gedachte...
Ik beticht Suzanne nergens van, ik stel haar een vraag en bovendien stel ik het erg op prijs als er geen onwaarheden op Bokt worden vermeld.
You of all people should know?