Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pipo schreef:Is de prijs van de stalling er ook naar dat je stalhouder ze niet buiten zet en alleen maar voert en mest Tita?
Pipo schreef:Ik vind het duur Tita voor een stal die verder niets voor je doet behalve voeren en 1 keer per week mesten.
Houd ie de paarden wel in de gaten, of moet je dat ook zelf doen?
Pipo schreef:Ik vind het duur Tita voor een stal die verder niets voor je doet behalve voeren en 1 keer per week mesten.
Houd ie de paarden wel in de gaten, of moet je dat ook zelf doen?
kazary schreef:Nu weet ik niet waar jij woont, maar lovely schreef dat ze in Amsterdam woont en heeft dat probleem niet. Het lijkt me daar ook een probleem.
Vandaar de vraag, hoe kom jij toch steeds uit bij de stallen zonder weidegang en ook nog een stalgenoten die niet willen helpen.
tita schreef:heb je nog altijd het probleem wie zet de paarden buiten en binnen.
Bij ons werken veel mensen en de gene die niet werken hebben al een clubje paarden of mensen met meerdere paarden hebben geen tijd.
De stalhouder die gaat daar niet aan beginnen hij mest hij voert en dat is het
Pipo schreef:Ik zal wel veel mensen tegen het zere been schoppen, maar wat doe je met een pensionstal als je als pensioneigenaar geeneens de tijd hebt voor de verzorging?