loez schreef:Kan iemand mij de link naar het vorige topic of filmpje per PM sturen?
Staat een paar bladzijden terug in dit topic, even zoeken, meissie!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Kan iemand mij de link naar het vorige topic of filmpje per PM sturen?
suleilitha schreef:Tja maar waarom moeten er zo spooky gedaan worden over de naam?
Normaliter worden misdadigers toch ook gewoon met naam en toenaam genoemd?
suleilitha schreef:Alleen op Bokt gelden deze juridische gronden? Kom nou......
MoonLight01 schreef:Ik zou dat mens wel op zo'n stretcher bed willen leggen en em met volle vaart dicht laten klappen... voelt zij ook is hoe het is om in de 'krul getrokken' te worden.
Yamcha schreef:MoonLight01 schreef:Ik zou dat mens wel op zo'n stretcher bed willen leggen en em met volle vaart dicht laten klappen... voelt zij ook is hoe het is om in de 'krul getrokken' te worden.
Begin dan in Nederland.... kun je dat bij 3/4 van alle ruiters doen denk ik
MoonLight01 schreef:En dat die man in dat filmpje er ook gewoon maar bij staat te kijken (tijdens dat 'longeren')... kerel!!!!!! doe er wat aan!!!!
IndianLady schreef:Wat zou ik graag willen dat het paard eens goed zou uithalen naar dr hoofd.
Of anders laat ik haar wel 30 min lang rennen aan de longeerlijn, kop omgebogen bij dr navel en de zweep dr achter. Wat een trut
suleilitha schreef:Uitspraak van niks, tja dat is meestal zo he, als het dicht bij de waarheid komt. Je wilt ze de kost niet geven, hoor Pashon. En dan vooral bij mensen die de B niet eens aankunnen. Paard wordt bij elkaar geknupt, (lees: pony) Iemand hanteert de longe en een ander gaat er gillend en schreeuwend met veel zweepgeklapper achteraan.......
Dit soort taferelen komt niet echt voor bij maneges, maar vooral in de weilanden ver achter boerderijen, waar menig Penny een "verzorgpaard" heeft.
Waarom heb ik toch ook alweer zo'n moeite met de term verzorgpaard, ik geloof dat ik het weer weet.......
suleilitha schreef:Uitspraak van niks, tja dat is meestal zo he, als het dicht bij de waarheid komt. Je wilt ze de kost niet geven, hoor Pashon. En dan vooral bij mensen die de B niet eens aankunnen. Paard wordt bij elkaar geknupt, (lees: pony) Iemand hanteert de longe en een ander gaat er gillend en schreeuwend met veel zweepgeklapper achteraan.......
Dit soort taferelen komt niet echt voor bij maneges, maar vooral in de weilanden ver achter boerderijen, waar menig Penny een "verzorgpaard" heeft.
Waarom heb ik toch ook alweer zo'n moeite met de term verzorgpaard, ik geloof dat ik het weer weet.......