[HK]De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:31

CRos95 schreef:
ElineThera schreef:
Ik ben zo beroerd, snap niet waarom ik naar stage gegaan ben en nu durf ik niet te zeggen dat ik naar huis wil omdat ik me ziek voel :\ Zo poedersuiker en wil zo graag naar bed toe, zweet me kapot en ben zo misselijk als een konijn!

maar uuh BAM dat is wel het ultime woord hier geloof ik, omg en die tijgertjes _O- Fijn dat het goed was bij de fysio, hoezo heb je z'n hekel aan een operatie?
Myrthe, is het uit met de jongen waar je van de week nog mee had? :(:) Meissie toch en inderdaad wat EngeltjeS zegt, vergeet niet waarom het uit is he!

tijgertjes ? <<)

geen idee, scheit hem gewoon in me broek. ben nog nooit geopereerd en dat wil ik graag zo houden :+. Vind het ook echt geen leuk idee dat mijn pols dan opengesneden wordt etc :')

BAM

heel veel beterschap :(:)

Om even in de stijl van deze pagina te blijven:

BAM

Operaties vallen reuze mee hoor :(:) Ik heb inmiddels een vrij rijke operatie-ervaring, en het is allemaal best te doen ;) Het is even raar als je de OK binnenkomt en onder narcose gaat, maar je merkt er verder niks meer van.
Waar zou je aan geopereerd moeten worden? Mag ook via PB ;)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:34

JPitty schreef:
*Smijt CRos95 van zich af, naar pagina 1 van het topic* dank je wel!

In context JPitty - CRos95 te blijven: BAM!

kruipt weer overeind.
Autch, nu zitten mijn nek + rug vast, wie komt me masseren <<).

doriss schreef:
CRos95 schreef:

tijgertjes ? <<)

geen idee, scheit hem gewoon in me broek. ben nog nooit geopereerd en dat wil ik graag zo houden :+. Vind het ook echt geen leuk idee dat mijn pols dan opengesneden wordt etc :')

BAM

heel veel beterschap :(:)

Om even in de stijl van deze pagina te blijven:

BAM

Operaties vallen reuze mee hoor :(:) Ik heb inmiddels een vrij rijke operatie-ervaring, en het is allemaal best te doen ;) Het is even raar als je de OK binnenkomt en onder narcose gaat, maar je merkt er verder niks meer van.
Waar zou je aan geopereerd moeten worden? Mag ook via PB ;)

Mijn beide polsen, topic staat in mijn profiel ;).
Waar ben jij aan geopereerd dan?

Zolang ik de operatie kan ontwijken, ontwijk ik die :+ :o

BAM

doriss

Re: [HK]De Bokt 1 april puzzel: Om de dag mee door te komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 21:38

Ik heb verschillende operaties gehad, vooral aan mijn ogen/littekens onder mijn ogen/ ontstekingen acher mijn oog.. #)
Maar polsen is wel iets anders, daar moet je echt van herstellen (hangt ook van de operatie af, ik ga nu even je topic lezen ;)), een oog is makkelijker, gewoon zo'n piratenlapje eroverheen en klaar is kees *D

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:20

pff.. sorry dat ik nu pas weer hier kom, had heel ff snel gelezen toen ik bij marco was.. maar wil hem nog even niet lstigvallen met de gevoelens voor mn ex..

we hebben afgesproken omdat we gewoon nog goede vrienden zijn, en hij heeft nogal wat probelemn met zn nieuwe vriendin, dus had even een kletspaal nodig.. het is nog wel aan tussen marco en mij, maar ik weet niet voor hoe lang nog.. hij doet erg vreemd... gisteren ben ik van 4 tot 10 bij m geweest en alleen bij het afscheid kreeg ik 1 klein kusje? :? dat klopt niet bij mij.. en er is IETS aan de hand met hem, maar ik mag niet weten wat.. en dat vind ik ook nogal vreemd.. nouja.. ik zie wel hoe het allemaal loopt, voorlopig blijf ik weer afsprken met mn ex.. en heb ook gewoon meer behoefte mn ex te zien als marco.. de puzzel in mn hoofd is even in nogal wat stukjes uitelkaar gekletterd.. iemand zin om te puzzelen?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 10:31

het is nog wel aan tussen marco en jou? terwijl ie ook nog een vriendin heeft????????

meisje, vrijgezelle leven is heerlijk, echt waar!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 11:32

nee.. mijn ex, emiel heeft nog een vriendin

en ik heb met marco, maar dat weet emiel dan weer niet.. maar marco doet opeens ook heel vreemd en afstandleijk en jongens zijn aliens.

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:43

Nou ben nog zo misselijk en beroerd als wat :\ heb al hele tijd liggen slapen gisteren, vanmorgen tot half 1 en straks van 2 tot nu weer.. maar bleghh wat een kut gevoel is dit zeg :r

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:47

:(:)
Arme Eline!
Griep te pakken?

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:49

Ja, behoorlijk :r afgelopen 2 jaar heeft die me overgeslagen en nu heeft die me weer te pakken, blegh.

Wel stom trouwens Myrthe dat die zo raar doet jou vriendje.. maar met exen afspreken is nou ook weer niet het idealen voor jou nu vriendje. Iig ik zou het in het begin ook een beetje raar vinden. Na 1,5 jaar vind ik het wel oke, maar ik ben een nogal makkelijk persoon in dat soort dingen :)

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 15:55

Vriendjes.. Ik heb mijn handen al vol aan mezelf, kun je nagaan als ik er ook nog een vriendje bij zou hebben. :+ En dan hebben we het nog niet eens over exen gehad.. Nee, ik ben gewoon verloofd met Claire, en dat is meer dan genoeg voor mij! <3

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:42

hehe, nouja.. vriendje heeft verteld wat er aan de hand was, hij dacht dat ik een misselijke grap met m uitgehaald was, en dat was dus niet zo.. das dus weer goed nu, maarja.. ik zit wel nogal met mn ex,.. ik weet gewoon dat ik voor altijd een zwak voor hem zal blijven ontwikkelen, ik denk dat ik hem altijd wel terug zal willen..

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:43

Myrthe, wat een opluchting dat je vriend eerlijk is geweest :j vergeet je ex... Waarom is het uit?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:43

ElineThera schreef:
Nou ben nog zo misselijk en beroerd als wat :\ heb al hele tijd liggen slapen gisteren, vanmorgen tot half 1 en straks van 2 tot nu weer.. maar bleghh wat een kut gevoel is dit zeg :r

arme jij.... knuffel?

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:47

doriss schreef:
Vriendjes.. Ik heb mijn handen al vol aan mezelf, kun je nagaan als ik er ook nog een vriendje bij zou hebben. :+ En dan hebben we het nog niet eens over exen gehad.. Nee, ik ben gewoon verloofd met Claire, en dat is meer dan genoeg voor mij! <3

<3

handig hea, relatie via bokt :+ ?
xd

en myrthe, echt fijn dat hij eerlijk tegen je is geweest! :j

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:50

haha nouja.. ik moest het er nogal uittrekken

het is uit tussen mn ex en mij omdat we beide in een nogal stressvolle periode kwamen, hij een nieuwe baan die (te)veel van hem vergde en ik (nogmeer) overhoop liggen met ouders en school.. toen hebben we besloten er even mee te stoppen, maar beiden willen we elkaar nogsteeds terug.. het is gewoon vreemd..

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:51

en nog een ongeloofelijk dikke knuffel voor eline :(:)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:59

De tijd zal het leren he? :)

Liefde is ingewikkeld...

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:02

zeg dat wel engel.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:03

zie mijn onderschrift :+ hahahahaha

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 22:14

hahahaha _O-

tsja.. ik zie het wel.. als t nu uitgaat tussen miel en zn vriendin, misschien wil ik t dan nog ns proberen..

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:01

Sorry dat ik zo laat pas weer ff signaal geef vanaf hier. Maar vandaag hier fikse stroomstoring gehad va ca. 2 uur. Graafmachine had een kabel kapot getrokken -:(- met alle gevolgen van dien... Zaten zelfs hier er daar mensen vast in liften en glazenwasserbakjes aan gevels...

Lees iets over een zieke: beterschap meid! Y;(

En iets over relationele perikelen. Jij sterkte gewenst met de hele toestand Y;(

En dames, bedenk maar zo: achter de wolken schijnt altijd de zon. Voor alle ellende die je krijgt, krijg je ook wel weer iets moois terug!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:09

JPitty schreef:
Sorry dat ik zo laat pas weer ff signaal geef vanaf hier. Maar vandaag hier fikse stroomstoring gehad va ca. 2 uur. Graafmachine had een kabel kapot getrokken -:(- met alle gevolgen van dien... Zaten zelfs hier er daar mensen vast in liften en glazenwasserbakjes aan gevels...

Lees iets over een zieke: beterschap meid! Y;(

En iets over relationele perikelen. Jij sterkte gewenst met de hele toestand Y;(

En dames, bedenk maar zo: achter de wolken schijnt altijd de zon. Voor alle ellende die je krijgt, krijg je ook wel weer iets moois terug!

mooi verwoord!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:14

Thanks EngeltjeS!

Wordt verdorie nog filosofisch op de late avond...

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:15

JPitty schreef:
Thanks EngeltjeS!

Wordt verdorie nog filosofisch op de late avond...

hahaha :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 23:37

wat een filosofie hier, ik was er helemaal van van mn apropo :')