amado7 schreef:Het is heerlijk buiten!Het is wel lekker, maar mijn lichaam heeft geloof ik wel zoiets van 'hou eens op met je Nederlandse klimaat', dan weer koud, dan weer warm, haha Als het nu de komende weken zo blijft ben ik tevreden.
amado7 schreef:Oehlalaa. Gelukkig zit mijn kaartje daarbij Ik wil ook poffertjes!Heb je jouw codes al omgezet naar kaartjes?
Ricie schreef:Zo een van de leukste shows op Netflix kijken En dat is?Ik ben zaterdag VIP en zondag vrijkaarten, moet ze nog binnen krijgen maar het is wel hard gegaan voor de zaterdag zie ik!!
amado7 schreef:Oehlalaa. Gelukkig zit mijn kaartje daarbij Ik wil ook poffertjes!Dus je gaat zaterdag?
Zoo ook klaar met werken. Nu lekker even 2 dagen vrij. Heb ik wel even nodig. En moet koelkast En zo uitruimen.
hamsterfan schreef:Ik heb helaas echt geen geld om een kaartje te kopen dus hoop stiekem dat ik ze wel win hahaSame, haha.
Eline_S_S schreef:hamsterfan schreef:Ik heb helaas echt geen geld om een kaartje te kopen dus hoop stiekem dat ik ze wel win hahaSame, haha.