Xfjord schreef:ik kan niet meer kijken!er staat:zur zeit dürven wir diese Prüfung leider nicht in ihrem land zeigen.Same problem, hij deed het even en toen was het over...
Nee hoor vanuit Frankrijk word ik er gelijk afgeschopt met dezelfde mededeling:zur zeit dürven wir diese Prüfung leider nicht in ihrem land zeigen"".
Sorry als het antwoord als ergens is voorbij gekomen, maar waarom zijn de ruiters hun hoedjes zo bizar hoog?
Elfenor schreef:Sorry als het antwoord als ergens is voorbij gekomen, maar waarom zijn de ruiters hun hoedjes zo bizar hoog?Eventing is bedacht door Charles Dickens
Elaine Pen op de tweede plaatsEerste Michael Jung.Nederland voorlopig tweede. Maar kan nog hoop gebeuren. Twee ruiters bij de dressuur, dan de cross, dan het springen.
Citaat:Dressuur, jij?Springen om 11uur start haar rubriek[/quote]haha, okee! Mijn vriendin moet al om kwart over 9!
Janine1990 schreef:Elfenor schreef:Sorry als het antwoord als ergens is voorbij gekomen, maar waarom zijn de ruiters hun hoedjes zo bizar hoog?Eventing is bedacht door Charles Dickens
hoelaat gaat het weer verder of is het afgelopen voor vandaag heb tot half vijf op school gszeten dus niks kunnen zien