Roosch schreef:Elise95 schreef:Ik heb HE kaarten gewonnen!!!! Met een andere wedstrijd? Nee echt, met de tombola
Arc_En_Ciel schreef:Ik vind de ava wel grappig, maar ik wilde zo graag een kleurtje Naja, komt niet meer begrijp ik?I know the feeling
leuk hoor en op 1 dag al 235 p vol om 20.27 . leuk erg leuk . mijn naam in het ROZE .moet er zelfs om lachen . ben helemaal geen roze dame van 46.
Oh het waren maar drie trekkingen.. Dat is jammer.. Phoe wat heb ik een stom onderschrift.. Dakota 08-02-2012 - 20-03-2014 +Je bent pas echt weg als je vergeten bent.
SoleroLove schreef:SoleroLove schreef:Ik heb een zakje tomatenzaadjes gewonnen!Jaa ik heb er niet zo veel aan Mag ik ze dan?
Kunnen jullie niet nog een rondje doen, om 12 uur ofzo? hahahIk vind het een erg leuke 1 april grap En respect voor de teammies, alle tijd en moeite die erin zitten! Petje af hoor!
Roosch schreef:Fitzroy schreef:Zijn die tomatenzaadjes echt of trap ik er alsnog in als ik mijn adres PB? Dan krijg je een geborduurd dekje met 'April Fooled' erop. Gheheeh dan stuur ik helemaal mijn adres op!
Elise95 schreef:camille_J_M schreef:wie heeft de HE kaarten gewonnen???Ik heb HE kaarten gewonnen!!!! Maar durf het nog niet echt te geloven...AAAARRGGGGGGGGGG