volgens mij moeten we maar weer met z'n alle de NOS mailen dat dit nergens over gaat... ik zeg zweep erover
Flabbergast
Geplaatst: 27-08-09 19:03
Mocht er gemailt gaan worden ben ik van de partij, werkelijk te belachelijk dat Nederlanders GOUD winnen en 1 minuut uitzendtijd krijgen. Terwijl ze gisteravond zelfs uit gingen zenden hoe Dennis Bergkamp ooit een keer verkocht was aan een andere club, en dat is dan belangrijker dan goud
Embe
Geplaatst: 27-08-09 19:03
Kaka schreef:
Potverdorie, ben ik net te laat thuis, stomme files op de weg. Moet ik daadwerkelijk 234 pagina's doorspitten om een link te vinden naar een online opname? * hint hint en kijkt er heeel lief bij *
denk dat je nog even geduld moet hebben... link is er volgens mij nog niet
Ik ben serieus voor om iets van een petitie op te zetten, of een demonstratie (compleet met paarden uiteraard) bij het gebouw van de NOS, of een terroristische aanval plannen of of of of...
Geplaatst: 27-08-09 19:16
Jammer, ook gemist vandaag. En bij het sportjournaal later op de avond is er vast maar een heel kort item over (even knipperen met je ogen en je hebt het gemist), omdat het hele sportjournaal al niet zo lang duurt en ze toch 99% van de tijd volpraten met items over voetbal.
Embe schreef:
volgens mij moeten we maar weer met z'n alle de NOS mailen dat dit nergens over gaat...
Tja... van mij mag je dat gerust doen, maar hoe vaak is er al niet gemaild? De NOS blijft volhouden dat er te weinig vraag naar is... Ze moesten eens weten!
Even een vraagje: ik had laatst een link met een uitzendschema van paardensport deze maand (ofzo) op de nederlandse TV te pakken (volgens mij van de Hoefslag), maar ik weet niet meer waar ik die vandaan had. Weet iemand hier die link te vinden? En weet iemand toevallig of er ook een uitzendschema van de Duitse televisie is voor het EK Windsor? De Duitse TV besteedt altijd veeeeel meer aandacht aan paardensport en wat de taal betreft maakt het mij niet uit waar ik naar (kijk en) luister.
maakt het de nos nou niet moeilijk anders durven ze zo geen paardensport meer uit te zenden
kally
Geplaatst: 27-08-09 19:38
Nou, ben benieuwd heb ook een mail gestuurd, met de vraag waarom de paardensport in alle diciplines zo voorbij wordt geschoten. Dit terwijl deze sporten zo goed presteren...... En ook een hint gegeven voor een expert die weet waar hij het over heeft......... Ben benieuwd......