nouja.. kijk ik was rustig aan het werk, zovan tralalalala (zie je me al staan? )
en ik kijk toevallig even naar de ingang, zien ik daar mn vriendjelief en zn ouders staan, en zn zusjes.. dus hun geholpen en eten gegeven, hebben ze 3kwartier zitten wachten tot ik ook pauze had en toen ben ik daar dus even bij wezen zitten, en toen ging ik weer aan het werk, en hun door naar huis (ze waren bij walibi geweest ) maarja.. eigenlijk hebbik m helemaal niet gegeten? want ik heb niet eens een kusje gehad?
doriss
Geplaatst: 05-05-11 22:51
Hihi, ik zie je al helemaal staan, zo van tralalalalaaaa! Misschien moeten we er dan 'Myrthe at met Marco' van maken
nouja, hij stond erbij, en hij keek hoe ik at, en aangezien hij mij leuk vind, erg leuk, zal die stiekem wel aant kwijlen geweest zijn ( ik had HEELE erge inkijk xD )
en dat kunnen zijn onschuldige jongenshersentjes niet zo goed aan..
ElineThera
Geplaatst: 06-05-11 09:48
HIJ STOND ER BIJ EN HIJ KEEEEEEK ERNAAA Myrthe, lekker gewerkt wel? Ik heb gisteren gewerkt maar 4 uurtjes en vandaag 8 uur en zit nu op stage, dus werk van half 9 tot half 9 vandaaaaaag en erna weet ik nog niet of ik bij vriendlief ga slapen of snel me eigen bed in duik. Want vriendlief is karten met zijn werk en is pas rond 11/half 12 terug
Ik drink veel melk en nu heb ik wel stress ja word er bang van, heb er buikpijn van en ben dol en wilde eigenlijk net naar huis toe gaan.. en voel elke keer lopen nu en weet niet, voel me echt raar.
Heeft dat met melk te maken ja? Snuit ook altijd wel een beetje bloed bij maar drink al jaren melk en sinds ik voor het eerst een bloedneus gehad heb, krijg ik elke keer bloed bij het snuiten van mijn neus en al lang geen bloedneus meer gehad. Maar ben nu alweer rustiger het is eigenlijk wel, voel het niet meer.
Oke, dat zou inderdaad wel verklaren waarom ik altijd bloed snuit dus dat is een goed tip! Ga het beperken en misschien dat het dan helpt.. op naar het water en nu echt naar huis!! Tot vanavond, dan kom ik na het werk van half 9 nog even langs buurten!
Ik heb vandaag een vrije dag gekregen van mijn ''bijbaantje.'' Die mensen moesten vandaag weg, dus ik kon vandaag thuis blijven. Lekker.... Kan ik lekker in het zwembad liggen. (als hij eindelijk vol lucht zit. )
Fijn, auw, pijnlijk, zeer, painfull, scheeuwen, gieren, belachelijk. Dat zijn de woorden die ik ervoor over heb. AHH!!!! MIJN HANDPOMP IS KAPOT VOOR DE ZWEMBAD!!! NU MOET IK MET DE MOND OPBLAZEN!!! Oke, dat moest er even uit. Of stond mijn capslock gewoon nog aan