Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nico12 schreef:Af en toe kom ik bij PZB. De laatste keer een hele dag als vrijwilliger meegedraaid. Dus ook mee geholpen om, zoals dagelijks gebeurt, bij de open overkapping de stallen en loopruimte schoon gemaakt van mest. Dat gebeurt door een aantal vrijwilligers samen met de hand. Wellicht samen een donatie om dit werk te vereenvoudigen. De track paden zijn door de uitvoerder ondeskundig aangelegd en daardoor veel te nat. Ik beschouw dit als een opstart probleem, bij pension stallen in deze regio zag ik het nog veel erger. De binnen stallen met stro lagen er top bij en hier ook bijgewerkt. In mijn ogen verdienen ze veel meer steun en ik begrijp die negatieve berichten niet.
Nico12 schreef:Af en toe kom ik bij PZB. De laatste keer een hele dag als vrijwilliger meegedraaid. Dus ook mee geholpen om, zoals dagelijks gebeurt, bij de open overkapping de stallen en loopruimte schoon gemaakt van mest. Dat gebeurt door een aantal vrijwilligers samen met de hand. Wellicht samen een donatie om dit werk te vereenvoudigen. De track paden zijn door de uitvoerder ondeskundig aangelegd en daardoor veel te nat. Ik beschouw dit als een opstart probleem, bij pension stallen in deze regio zag ik het nog veel erger. De binnen stallen met stro lagen er top bij en hier ook bijgewerkt. In mijn ogen verdienen ze veel meer steun en ik begrijp die negatieve berichten niet.
Dreamboy schreef:Earth schreef:Maar hoe bedoel je trouwens opstartprobleem? Want ze zitten er inmiddels toch al heel lang?
Die track hebben ze volgens mij nog niet zo heel lang.
Babootje schreef:Dreamboy schreef:
Maar hoe bedoel je trouwens opstartprobleem? Want ze zitten er inmiddels toch al heel lang?
Die track hebben ze volgens mij nog niet zo heel lang.
Babootje schreef:Dreamboy schreef:Voorheen hadden ze geen paarden 24/7 buiten lopen toch? Dan wordt de grond veel meer belast, zeker als er veel te veel op lopen. Daarbij wordt het de laatste jaren veel natter en de vorige locaties hadden wellicht een andere grondsoort dan de huidige. Maar oke, beetje inlezen en informeren had ook gekund ipv de schuld op de loonwerker te gooien.
Change3x schreef:Ik vind dit wel wat kort door de bocht. Soms werkt een systeem op papier wel maar in theorie niet.