Oh, gelukkig, toch iemand die verstand heeft van computers Of bedoel je dit carcastisch (of hoe je het ook mag schrijven) Zou je dan even kunnen kijken naar mijn probleem??
Mijn dag is prima hoor EngeltjeS en de jouwe? Ga vanavond ook een film kijken van mensen in een pyjama en dan vooral over dat jongetje ofzoiets, kan zogauw niet vinden hoe die heet. Gaat iig over hitlers tijd!
WAAAWWW MYRTHE HEEFT DE OPLOSSING!
Nayomie
Geplaatst: 04-05-11 10:44
EngeltjeS schreef:
..... nu snap ik de banner in dit topic
2 cupsizes Bigger(s) hahaha
Haha, ja, ik vond deze banner zo geweldig op internet, dus ik dacht, laat ik hem hier maar eventjes opzetten.
P.S. Zie onderschrift. Foto's van de kuikentjes staan erbij.
EngeltjeS
Geplaatst: 04-05-11 10:45
Mijn dag is prima heb last van hooikoorts... (ik heb altijd wat ) heb 1 traanoog ziet er niet uit.
Film met pyjamas, klein jongentje en hitlertijd... hmm... niks voor mij
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 04-05-11 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Oeh hooikoorst is vervelend, mijn vriend loopt ook te sukkelen daar door! En ik weer door hem, voel me al 3 dagen niet helemaal fit maar ook niet zo dat ik niks kan doen.
Hmm, maar de Wifi blijft aanstaan. Myrthe. Die moet eraf om op te starten? Kun je je lieftallige pappie even vragen of hij het weet? Want het knopje voor de Wifi reageert niet.
Kijk schatje, er bestaat ook een accu, dan haal je t beveilegingsknopje los en trek je de accu eruit, 10 sec wachten, ff lekker stofzuigen dat ding et voila!
Nayomie
Geplaatst: 04-05-11 17:53
Oke, ik ga proberen. Ik hou je op de hoogte over hoe het ging.