Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nevica

Re: Paard Zoekt Baas heeft onverwacht snel nieuw onderkomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:45

Als je de kortingcode niet gebruikt krijgen ze niks toch?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:45

Babootje schreef:
manzano schreef:
Het is 5%, geen 5 euro.
Jij krijgt 5% korting, zij krijgen 2% shoptegoed. Voor mij een reden om die kortingscode niet te gebruiken.

Dus door bij Agradi te shoppen doe je in feite verplicht een bijdrage aan PZB? Je kunt er niet voor kiezen?

Je kunt altijd kiezen de code niet in te voeren. Dan gebruik je hem niet en geef je geen bijdrage.

Maar dat vind ik dan weer heel erg vitten... Dat je iets niet steunt of ergens niet mee akkoord bent, ok, maar om dan te vallen over ocharme 3,85 euro die jij als korting krijgt en waarvan dan 2 euro naar pzb gaat... Dat is nou niet zo onoverkomelijk toch?
Laatst bijgewerkt door Little_Gift op 18-12-24 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:46

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 19:49

Ja dit kan met meer bedrijven.
Heb wel eens van iemand een code gekregen vanuit het kortingscode topic

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 20:18

Er zijn genoeg van die kortingscodes te vinden van andere content creators.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 21:20

Ik gebruik idd ook niet meer die van PZB maar wel
Van andere content creators. Ookal gaat het om klein bedrag. Principekwestie :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-24 22:44

Inderdaad principekwestie. Ik heb liever geen korting dan dat er een cent naar PZB gaat door mij.
Maar er zijn idd genoeg andere instanties ed met zo'n 5% kortingscode. Mijn eigen vereniging heeft er nu ook een dus die steun ik graag.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 15:57

Moderatoropmerking:
We willen jullie graag wijzen op een nieuwe functionaliteit. Bokt heeft recentelijk te maken gehad met diverse claims, waaronder beschuldigingen van smaad en laster. Dit brengt helaas een hoop extra werk met zich mee voor het team. We hebben daarom als reminder een aantal do's en don'ts boven het reactieveld geplaatst, die kunnen helpen bij het schrijven van constructieve en respectvolle bijdragen. Check, voordat je jouw bericht plaatst, of het voldoet aan die punten. Hieronder vind je een uitgebreide 'checklist', boven het reactieveld vind je voor het gemak een kortere lijst.

Do's
  • Focus op het onderwerp, niet op de bij het onderwerp betrokken personen.
  • Gebruik respectvolle taal, zelfs als je het ergens mee oneens bent.
  • Maak duidelijk onderscheid tussen je mening en feiten: Heb je een mening over iets? Formuleer dit dan ook als mening (ik vind dat...) en onderbouw je mening (ik vind dat ... , omdat ...)
  • Plaats alleen informatie waarvan je zeker weet dat het een feit is. Hiermee voorkomen we speculatie.
  • Maak gebruik van bronnen als je een feitelijke bewering doet, en vermeld wat deze bronnen zijn (website, Facebook, een krantenartikel, video etc.). Indien mogelijk, gebruik hier dan linkjes voor.
  • Maak zoveel mogelijk gebruik van publiekelijk beschikbare informatie.
  • Gebruik neutrale en objectieve bewoordingen als je kritiek uit.

Don'ts
  • Verspreid geen persoonlijke of vertrouwelijke informatie van anderen zonder hun toestemming.
  • Deel geen geruchten of speculaties. Probeer in het bijzonder de volgende woorden te vermijden: waarschijnlijk, blijkbaar, vermoedelijk, volgens mij, ik vermoed dat, ik denk dat, ik neem aan dat, etc.
  • Plaats geen ongefundeerde beschuldigingen tegen personen, bedrijven, of organisaties.
  • Deel geen content waar intellectuele eigendomsrechten op rusten, zoals teksten, foto's of video's zonder toestemming van de rechthebbende.
  • Vermijd absolutistische taal, zoals 'altijd' of 'nooit' wanneer er geen feitelijke onderbouwing voor is.

We doen ons uiterste best om dit topic open en beschikbaar te houden als plek voor vrije discussie. Vrijheid van meningsuiting is immers een groot goed. Om dit mogelijk te maken, willen we jullie vriendelijk verzoeken om je strikt aan de Bokt regels te houden.

We waarderen jullie betrokkenheid en hopen op jullie begrip en medewerking, zodat we samen een veilige en respectvolle omgeving kunnen blijven bieden voor discussie.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:12

Ik vind het echt bewonderenswaardig dat jullie = de modjes / Bokt zo ver (willen) gaan om dit topic toch open te houden!

Chapeau

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:18

Rocamor schreef:
Ik vind het echt bewonderenswaardig dat jullie = de modjes / Bokt zo ver (willen) gaan om dit topic toch open te houden!

Chapeau

Eens!

Ik dacht juist dat woorden als volgens mij, ik dacht, oké waren om de feitelijkheden weg te nemen en het juist als mijn mening te plaatsen.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 16:25

Nou inderdaad, hulde aan jullie dat het topic toch open mag blijven! Ik zal voor dat ik iets plaats zeker eerst de regels hier boven nog even goed doornemen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:01

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd
Laatst bijgewerkt door Muiz op 21-12-24 05:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht verwijderd.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:13

DuoPenotti schreef:
Rocamor schreef:

Chapeau

Eens!

Ik dacht juist dat woorden als volgens mij, ik dacht, oké waren om de feitelijkheden weg te nemen en het juist als mijn mening te plaatsen.

Dit dacht ik ook. Of een zin eindigen met ... ,toch?
Heel goed en duidelijk dat het op deze manier erbij is geplaatst :j

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 17:59

Wauw ik vind dit wel heel sneu van PZB. Hebben ze echt niets beters te doen, serieus? Ik vind het echt lachwekkend sorry hoor. Of mag ik dit allemaal ook niet zeggen?

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 18:38

Top dat jullie dit topic openhouden. Vrijheid van meningsuiting is inderdaad een groot goed.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:06

Ik vind er ook wat van..

Maar bokt! Helden :D

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 19:07

capopjekop schreef:
Bericht verwijderd.

Hier ga ik in mee.

Ik vind het werk wat ze doen, prima.
Maar ik sta persoonlijk niet achter hun financiëel beleid.

Dat is mijn mening.

Daarnaast vind ik het ook, dus een mening, erg opvallend hoeveel tijd er wordt gestoken, niet alleen voor hier, maar ook voor hun eigen pagina om reacties te verwijderen en mensen te blokkeren. Dat vind ik jammer.

De wereld is in mijn ogen nou niet altijd rooskleurig en je kan niet alwetend zijn. Niemand is God in mijn ogen.
Laatst bijgewerkt door Muiz op 21-12-24 05:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 08:20

Zo m'n best gedaan om aan te geven dat m'n bericht m'n mening en gevoel waren, was het nog niet goed genoeg duidelijk schijnbaar :')

Ik vind de poging tot censuur (let op, ik vind het censuur, omdat je met schadeclaims ieder negatief geluid de mond probeert te snoeren) echt heel bijzonder en dan bedoel ik het niet positief. Jammer dat bokt hiertoe gedwongen wordt. De modjes neem ik niks kwalijk.

Mijn mening over pzb wordt op deze manier niet positiever, maar enkel negatiever.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 10:53

Wow, gewoon wow, wat ontzettend triest dit. Of nee, ik VIND dit ontzettend triest.

Mag ik er wel even op wijzen dat punt 5 van de do en punt 4 van de dont elkaar tegen spreken?

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 11:17

fohadie schreef:
Mag ik er wel even op wijzen dat punt 5 van de do en punt 4 van de dont elkaar tegen spreken?

Dat is niet zo.

Punt 4 van de don't zegt dat je geen foto's, zelfgeschreven teksten en videos mag plaatsen die een ander toebehoren en die je dus gepikt hebt van iemand anders social media of website.

Punt 5 van de do zegt dat je bronnen moet vermelden, dus als je een uitspraak doet over iets dat je beweert, moet je erbij schrijven waar je dit gelezen of gevonden hebt (bv op facebook op volgende pagina of website link)... Dus niet zélf die content delen maar ernaar verwijzen.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 11:26

Dus een link naar hun eigen social media mag wel?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 13:58

fohadie schreef:
Dus een link naar hun eigen social media mag wel?

Link plaatsen kan inderdaad wel.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 15:06

Respect moet je verdienen zeiden mijn ouders thuis altijd en daar hebben jullie in ieder geval in de afgelopen periode hard aan gewerkt.
Daarom hulde aan jullie mods en Bokt dat het topic op deze manier open kan blijven. +:)+

Ik begrijp werkelijk niet, dat PZB dit op deze manier doet. Alle negatieve kritiek de mond snoeren gaat gewoon nooit lukken en uiteindelijk keert dit zich tegen je. Een goede communicatieadviseur zou dit ook absoluut ontraden.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 15:09

Ik vind deze censuur willen juist een bevestiging van wat hier eerder is geschreven.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-24 16:08

DuoPenotti schreef:
Ik vind deze censuur willen juist een bevestiging van wat hier eerder is geschreven.

Helemaal eens.