Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zammie schreef:Tja, wat kennis delen ben ik van jou nog niet tegen gekomen Ninx....
Zammie schreef:@ Ninx.. de meeste dingen die jij nu noemt doe ik al. Eet niet meer dan nodig. Zit ver onder de daagsleijk hoeveelheid die wordt aanbevolen. eet veel fruit en groente en eet weinig vlees. Drink eet weinig tot niets met suiker en eet veel vezels. Zou dus ander brood moeten gaan eten, want eet nu volkoren brood en melkproducten afschaffen? Drink wel iedere dag een beker (halfvolle) melk, maar ben dit toch denk ik wel nodig ivm botten....
beantsje schreef:kohtje schreef:Vanaf volgende maand gaat de Bit over gezonde voeding voor paard en ruiter. Misschien staan daar handige tips bij.
Dat denk ik niet; iedereen die te zwaar is en al -tig lijnpogingen achter de rug heeft, kent alle dieten, alle tips...
Zammie schreef:@ Ninx.. de meeste dingen die jij nu noemt doe ik al. Eet niet meer dan nodig. Zit ver onder de daagsleijk hoeveelheid die wordt aanbevolen. eet veel fruit en groente en eet weinig vlees. Drink eet weinig tot niets met suiker en eet veel vezels. Zou dus ander brood moeten gaan eten, want eet nu volkoren brood en melkproducten afschaffen? Drink wel iedere dag een beker (halfvolle) melk, maar ben dit toch denk ik wel nodig ivm botten....
Citaat:@ Perrokai, je doet nu net of ik me aangevallen voel. Absoluut niet. Ik ben het alleen maar zat dat mensen vanachter een schermpie andere mensen wel ff zullen zeggen dat IEDEREEN kan afvallen....
Citaat:tuurlijk zou ik wel weer een paar kilo kwijt kunnen raken, maar weet ook waar me dat zal doen belanden.
katiavl schreef:Tuurlijk dat zijn de mensen die dan vloeibare dingen blijven eten, of hun maag terug laten vergroten, maagband is eigenlijk veredeld dieet
Ninx schreef:Een maagband is bij mijn weten ook echt een laatste redmiddel bij een extreem overgewicht.
Het lijkt me niet dat iemand hier aan een dergelijk extreem overgewicht lijdt, dus echt als vrouw boven de 100 kilo (minimaal) uitkomt.
Tot die tijd is er van alles te doen.
katiavl schreef:Ben ik niet mee eens, omdat er meer is dan alleen ga op dieet. Fysiologische processen, genetica hebben allemaal een invloed. God dank dat dit tegenwoordig meer word onderzocht, dat de mensen met problemen niet alleen maar moeten horen, ga maar op dieet. Wat echter wel is, dat ik persoonlijk vind dat er meer dan alleen rijden is. Als ik 90 zou wegen zou ik stoppen en vrijheidsdressuur lange teugel, wandelen aan de hand
katiavl schreef:Ben ik niet mee eens, omdat er meer is dan alleen ga op dieet. Fysiologische processen, genetica hebben allemaal een invloed. God dank dat dit tegenwoordig meer word onderzocht, dat de mensen met problemen niet alleen maar moeten horen, ga maar op dieet. Wat echter wel is, dat ik persoonlijk vind dat er meer dan alleen rijden is. Als ik 90 zou wegen zou ik stoppen en vrijheidsdressuur lange teugel, wandelen aan de hand