Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Hm ja tis wel erg rond bijgezet maar ben ik nou de enige die het niet zo heel schokkend vind? Pony oogt niet zuur, blijft zo te zien voldoende lopen, hoeft niet vooruit geslagen te worden ofzo. Lijkt hem niet heel moeilijk af te gaan en kan onder het zadel blijkbaar ook heel goed voor de loodlijn gereden worden. Mwaoh nee zo heel erg schokkend is dit niet.
Suzanne F. schreef:Wat mij vooral dwars zit is dat er ondanks dat hij niet verder kan er nog altijd druk op de teugel blijft staan.Hm ja tis wel erg rond bijgezet maar ben ik nou de enige die het niet zo heel schokkend vind? Pony oogt niet zuur, blijft zo te zien voldoende lopen, hoeft niet vooruit geslagen te worden ofzo. Lijkt hem niet heel moeilijk af te gaan en kan onder het zadel blijkbaar ook heel goed voor de loodlijn gereden worden. Mwaoh nee zo heel erg schokkend is dit niet.
Suzanne F. schreef:Hm ja tis wel erg rond bijgezet maar ben ik nou de enige die het niet zo heel schokkend vind? Pony oogt niet zuur, blijft zo te zien voldoende lopen, hoeft niet vooruit geslagen te worden ofzo. Lijkt hem niet heel moeilijk af te gaan en kan onder het zadel blijkbaar ook heel goed voor de loodlijn gereden worden. Mwaoh nee zo heel erg schokkend is dit niet.
terorita schreef:miss wel...
maar zeg eerlijk als een willekeurige bokker zulke foto's plaatst, op HW krijgt ie absoluut
heel bokt over zich heen
Suzanne F. schreef:Dan kijk je toch echt anders naar foto's dan ik. Op de foto's die ik bekijk zie ik een pony met een weggedrukte rug lopen.Eehm ja maar de meeste zijn onkundig. Ik zie hier totaal geen onkundige aanpak. Zoals ik al zei oogt hij niet zuur, blijft los in de rug, drukt zich niet vast, blijft lopen etc.