Kimmie_girl schreef:jaa vind ik een goede, dan zal ik bij de eerste horen die tekent!Kunnen we niet iets op gang zetten met een hand tekeningen actie?
Wij zijn Voor Om Swieber Terug naar Nederland te krijgen ofzo>?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_girl schreef:jaa vind ik een goede, dan zal ik bij de eerste horen die tekent!Kunnen we niet iets op gang zetten met een hand tekeningen actie?
Wij zijn Voor Om Swieber Terug naar Nederland te krijgen ofzo>?
Citaat:Via deze weg willen wij jullie het goede nieuws mededelen: de tinker Swieber (van bokker Swieb) is teruggevonden.
30-05-05 zijn Swieber en de drachtige Tess gestolen en dus vermist. Dit had het volgende topic tot gevolg: Tinkers gestolen. Vele bokkers hebben destijds meegeholpen met de zoektocht, maar toch werden de tinkers niet gevonden. Gedurende twee jaar heeft bokker "Swieber" vele tips binnengekregen en haar tinkers een paar keer bijna gevonden, maar elke keer was het net mis..
Nu dan eindelijk het goede nieuws dat Swieb gevonden is. "Swieber" stuurde mij een dol enthousiaste pb waarin zij mij meedeelde dat het Swieb echt was.
Hij is 300 km van huis gevonden, veel kilo's kwijtgeraakt, maar hij is het! (chipnr klopt!)
Er gaan nog vele juridische zaken lopen om Swieber thuis te krijgen.
Dit gaat geen gemakkelijk klus worden.
Met deze handtekeningen actie willen we nog meer steun betuigen aan Marielle Schipper om haar Swieber weer thuis te krijgen.
-
-
-
-
-
-
-
-
horseylove schreef:Jah we kunnen een handtekeningen actie starten alle bokkers kunnen dan helpen maarhoe wil je dat doen iedereen een handtekening op laten sturen
katiavl schreef:er zijn sites voor handtekening acties
Leentje1 schreef:katiavl schreef:er zijn sites voor handtekening acties
welke is dat?
Ik zal eens op google kijken of ik de site kan vinden. En hopelijk krijgen we swieber weer terug.
Kimmie_girl schreef:horseylove schreef:Jah we kunnen een handtekeningen actie starten alle bokkers kunnen dan helpen maarhoe wil je dat doen iedereen een handtekening op laten sturen
ALs iedereen die wil en kan op hun manege`s laten tekenen ..
Ik start vanavond een topic voor de hand tekeningen actie.
Iedereen kan dit uitprinten! EN mensen laten tekenen..
Daarna kan iedereen het naar mij opsturen en ik zal deze bij elkaar laten binden tot 1 boekstuk!
MSQuincyTE schreef:sonjim schreef:Ik begin me langzaam af te vragen of dit normaal is in Nederland, ik dacht altijd dat je paard van jouw blijft als hij gestolen wordt, anders heeft het hele chippen en zoeken absollut geen zin.
Daar zeg je inderdaad iets