Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesterlover schreef:Waarschijnlijk om menig paarden-folk & half nederland kalm te krijgen word er nu officieel gemeld dat 'de Marrum' paarden niet naar de slacht gaan. Uiteindelijk was dat wel de eindbestemming voor een aantal van deze dieren, voor dat grote gebeuren met de overstroming. Alle roddels, en verhalen die zich eromheen wikkelen, kun je toch niet voorkomen..Als ze nooit geslacht zouden worden, was er ook geen inzamelings actie gestart, die momenteel wel loopt. De eigenaar van de paarden waait gewoon telkend in de windrichting mee...Lekker makkelijk
Idd behoorlijk lullig voor de brandweer/ politie, pvdd, "Bokkende Redder's" en alle andere vrijwilliger's die geholpen hebben aan deze geweldige reddingactie in Marrum. Als de dieren alsnog geslacht worden is het zijn beslissing, en zal er behoorlijk wat ophef over komen.
Het enigste wat we kunnen doen is denk ik, afwachten en hopen voor deze dieren... Mischien komen ze allemaal toch nog op hun pootjes terecht...
slimmerik schreef:jesterlover schreef:Waarschijnlijk om menig paarden-folk & half nederland kalm te krijgen word er nu officieel gemeld dat 'de Marrum' paarden niet naar de slacht gaan. Uiteindelijk was dat wel de eindbestemming voor een aantal van deze dieren, voor dat grote gebeuren met de overstroming. Alle roddels, en verhalen die zich eromheen wikkelen, kun je toch niet voorkomen..Als ze nooit geslacht zouden worden, was er ook geen inzamelings actie gestart, die momenteel wel loopt. De eigenaar van de paarden waait gewoon telkend in de windrichting mee...Lekker makkelijk
Idd behoorlijk banketstaaf voor de brandweer/ politie, pvdd, "Bokkende Redder's" en alle andere vrijwilliger's die geholpen hebben aan deze geweldige reddingactie in Marrum. Als de dieren alsnog geslacht worden is het zijn beslissing, en zal er behoorlijk wat ophef over komen.
Het enigste wat we kunnen doen is denk ik, afwachten en hopen voor deze dieren... Mischien komen ze allemaal toch nog op hun pootjes terecht...
Sterker nog er loopt er een 17 jarige friese merrie bij!!!
Heb ik vanmiddag gehoord van een vrouw bij mij uit het dorp.
En zij komt vaak genoeg bij Lootsma:D dus ik geloof het wel!
En waar baseer jij dit op? Op het verkiezingsprogramma van PvdD?? Hoe komt het dan dat er 7 8 en zelfs 12 jarige paarden bijlopen??