Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ludora schreef:Met tranen in mijn ogen heb ik naar de redding gekeken. En mijn hart stopte even doen ze viel !!! Wat een kalmte en coolheid had zij inzich. In het water opstappen met 100 dravende en galopperende paarden achter je !!!
Ik kan niet onder woorden brengen hoe geweldig ik deze aktie vond !!! Heel dapper !!!
Wat een prachtig gezicht. Echt ongelooflijk !!!
Passival schreef:Alle paarden zullen uiteindelijk wel weer bij de huidige eigenaar terecht komen..... triest maar weinig aan te doen...
Tenzij we met alle bokkers in actie komen!
why schreef:het laatste paard was zwaar onderkoeld, en totaal uitgeput. Ik ben een tijd bij hem gebleven, maar het was geen ouder paard. Een paard van denk ik 3 of 4 jaar. Was wel wat mager. Hij is nu afgevoerd naar een stal, en nu maar hopen dat ie toch opknapt.
Passival schreef:Alle paarden zullen uiteindelijk wel weer bij de huidige eigenaar terecht komen..... triest maar weinig aan te doen...
Megacarmen schreef:Passival schreef:Alle paarden zullen uiteindelijk wel weer bij de huidige eigenaar terecht komen..... triest maar weinig aan te doen...
In actie komen lijkt me best een goed plan, maar dan kijken of het werkt
lotteluvah schreef:half 8 rtl 7 ze gaan opzoek naar de eigenaar
why schreef:jongens, actie voeren heeft echt geen zin. Deze man is al vaker aangeklaagt, en is geen lieverdje. Laten we het in vredesnaam aan de autoriteiten overlaten. Hij krijgt zijn verdiende loon echt wel
kyrtjj schreef:lotteluvah schreef:half 8 rtl 7 ze gaan opzoek naar de eigenaar
IK ga kijkenKomt er verder nog iets..behalve dan het nieuws op RLT 7..?
why schreef:Ik heb bijna iedereen die daar te plaatse was gesproken, krijg je als je drie dagen meehelpt. En ik weet waar ze wel heen gaan, en dat is niet naar de eigenaar.!!!!!!
Ik weet niet wat ze in het weekend gaan bekokstoven, maar dit waren de laatste woorden nadat ik het terrein verliet vanmiddag
Gemma schreef:kyrtjj schreef:
IK ga kijkenKomt er verder nog iets..behalve dan het nieuws op RLT 7..?
Half zeven omrop Fryslân, interviews ook dan met de meiden!