CarpeDiem schreef:bijlezen werkt niet meer.
hebben we geen bokt reporter ter plaatse?
Ik wil dr wel even heen - "van bokttv"

Dat denk ik ook ja Passival.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CarpeDiem schreef:bijlezen werkt niet meer.
jacimatho schreef:CarpeDiem schreef:bijlezen werkt niet meer.
![]()
Humor doet de donkerste buien verjagen....
Tolstoj schreef:Jeetje wat wat gaat het hard hier. (naweeen van de storm?)
Volgens mij zit iedereen zo'n beetje achter bokt gekluisterd om het nieuws bij te houden. Kom uit Utereg, geen omroep friesland hier.
Nickeltje schreef:Tolstoj schreef:Jeetje wat wat gaat het hard hier. (naweeen van de storm?)
Volgens mij zit iedereen zo'n beetje achter bokt gekluisterd om het nieuws bij te houden. Kom uit Utereg, geen omroep friesland hier.
Dat is ook de reden dat ik achter bokt zit... de enige manier om van deze situatie op de hoogte te blijven denk ik...
Citaat:
als de friezen nieuws hebben, dan zetten we het hier neer![]()
vind het wel raar dat het niet op rtl 4 op tt staat, is het niet belangrijk genoeg?
Nickeltje schreef:Tolstoj schreef:Jeetje wat wat gaat het hard hier. (naweeen van de storm?)
Dat is ook de reden dat ik achter bokt zit... de enige manier om van deze situatie op de hoogte te blijven denk ik...
roossie22 schreef:Citaat:
als de friezen nieuws hebben, dan zetten we het hier neer![]()
vind het wel raar dat het niet op rtl 4 op tt staat, is het niet belangrijk genoeg?
joh, het zijn maar paarden... een dikke auto waarop een boomstam valt is belangrijker hoor!
Bokkiej schreef:Laatste nieuwtje op omrop fryslan site
Woensdagavond om 10 uur word de reddingsaktie van de goed 100 paarden die nu nog dreigen te verdrinken in het buitendijksgebiet bij Marrum.
De paarden staan midden in het water op een dobbe ( een hoger stuk land )
Het leger wil de paarden met Pontons overbrengen naar de vaste wal.
aan het einde van de middag zijn er 30 kleinere paarden gered met boten.
15 paarden konden niet gered worden. Zij zijn verdronken.