Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:timokyana schreef:nee arabesk, je hebt mij gequote, een daarbij noem je laster en smaad.Ik zie die dingen niet graag in verband met mijn naam, raar dat je dat niet begrijpt.
Jij zegt iets over een rechter en ik ook. Nergens geef ik een connectie over jou en foto's nemen.
Ik begrijp niet waarom je zo fel reageert.
Je reactie zegt meer over jezelf dan over mij
Arabesk schreef:timokyana schreef:meng me niet meer in de discussie, de rechter mag inderdaad beslissen.
Dan mag hij ook meteen beslissen wat er met mensen gedaan wordt die zonder toestemming andermans terrein betreden en foto's maken.
Dit valt nl. onder laster en smaad.
En het aangeven van iemand bij de DB uit onzuivere motieven is wel degelijk strafbaar.
luf_horses schreef:ik vind dat de dierenbescherming niet normaal met die beesten omgaat
bijv. dat paard dat op medicijnen staat voor zijn oog gewoon opeens geen antibiotica meer geven. straks wordt het zo erg dat het paard idd ingeslape moet worden!!
Het inladen ging voor zover ik heb gelezen ook erg brutaal.
Of de paarden die je niet te pakken krijgt gewoon laten staan. Dus als die paarden echt mishandeld zijn laten ze ze maar aan hun lot over omdat ze wegrennen!!!
Op de site(www.dierenbescherming.nl) staat dat het om 50 mishandelde paarden gaat maar ik zie toch ook leuke gezonde paarden op de foto's!
Ik denk dat die paarden idd beter verzorgt zouden kunnen worden maar om dit nou echt mishandeling te noemen...
luf_horses schreef:ik bedoel de foto's op bokt
huisman schreef:Welke idioot brengt toch steeds het verhaal in de wereld dat paarden en andere beesten die in beslag ziun genomen medische handelingen worden onthouden?
Geloven jullie nu echt dat soort onzinnige en domme verhalen die alleen worden verspreid door mensen die met de DB te maken hebben gehad omdat ze iets verkeerds aan het doen waren??
Wordt eens wakker!!!
katiavl schreef:en er is nooit gezegd dat er geen paarden in goede conditie staan
ThePast03 schreef:katiavl schreef:en er is nooit gezegd dat er geen paarden in goede conditie staan
Wel door de dierenbescherming, die heeft het over 50 verwaarloosde paarden.
En dat terwijl er niet eens 50 stonden begreep ik.
Dat is op zijn minst twijfelachtig te noemen.
katiavl schreef:even twijfelachtig als het loods verhaal denk ik zo
ijsklontje schreef:buiten dat feit wordt er in pers berichten altijd afgerond.
Bij aardbeving zo wie zo 10 000 mensen om gekomen. Uit eindelijk zijn er 9687 omgekomen. Het zijn minder mensen, maar dat maakt het niet minder erg.
Die dingen staan bij eerste berichtgevingen altijd zo. Is misschien niet leuk, maar dat is gewoon zo......
Dat gebeurt in dit bericht net zo als in ieder ander bericht.
Yvonnelind schreef:Je kunt de DB er niet van beschuldigen dat er fouten in persberichten staan. De media is niet altijd betrouwbaar en dikt zaken soms behoorlijk aan om de lezers aantallen maar omhoog te krijgen.
arno8 schreef:Ik zeg niks...
Maar het valt weer eens op hoe snel mensen hun oordeel weer klaar hebben liggen, ditmaal over de media, zonder zich ingelezen te hebben in het onderwerp, want de link naar het bericht van de dierenbescherming en het bericht zelf hebben al in dit topic gestaan...
katiavl schreef:arno8 schreef:Ik zeg niks...
Maar het valt weer eens op hoe snel mensen hun oordeel weer klaar hebben liggen, ditmaal over de media, zonder zich ingelezen te hebben in het onderwerp, want de link naar het bericht van de dierenbescherming en het bericht zelf hebben al in dit topic gestaan...
precies of jij hebt nog nooit eens verkeerd geweest.
niet te hypokriet
edit kan trouwens zijn dat jou gedachtengang ook verkeerd is na de rechtzaak, hetzelfde als de onzedus die uitleg vind ik beetje fout van je
janderegelaa schreef:Verwaarloost hoeft natuurlijk niet per definitie te betekenen dat ze in beslag genomen moeten worden. Als ik mijn paarden in een kaal stuk land gooi met een baal kuil en er verder niet naar omkijk dan verwaarloos ik ze wel maar is er medisch gezien geen reden om ze in beslag te nemen. Ze hebben nu gewoon de paarden meegenomen die waarschijnlijkst het slechtst zijn. Hopelijk nemen ze na de rechtszaak de rest ook mee.