Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
andafries schreef:Maar ik denk dat diegene met LDR (mensen die nog niet zo lang ervaring hebben en toch snel naar een hoog niveau willen) Die dus LDR niet toe kunnen passen hun paard ook sneller kapot kunnen krijgen.En als die dat in het klassieke systeem zouden zitten iets minder snel gebeurt.
Fronton schreef:Karl66, je bent nogal Tyrza-minded, vind jij dat TYrza correct LDR rijdt?
Karl66 schreef:Fronton schreef:Karl66, je bent nogal Tyrza-minded, vind jij dat TYrza correct LDR rijdt?
Meestal wordt in dit soort situaties Anky genoemd en ik dacht een keer origineel te wezen en een andere naam te gebruiken. Maar ik weet niet hoe serieus jij dit topic en andere gevolgd heb, anders zou je kunnen weten dat Tyrza heel bewust en onderbouwd LDR toepast en ook heel duidelijk kan vertellen wat de resultaten daarvan zijn.
Karl66 schreef:Op haar posts
Karl66 schreef:Q, geen flauw idee. Netzomin als ik weet hoeveel paarden er goed klassiek of bijvoorbeeld western gereden worden.
Karl66 schreef:Q, het gaat niet over veel paarden, het gaat over paarden die op een correcte manier met behulp van LDR getraind worden.
Karl66 schreef:Ik heb geen flauw idee wat dit te doen heeft met dit topic, maar voor een correcte uitvoering van LDR heb je een paard nodig dat het lichamelijk aankan in combinatie met een ruiter die het goed kan uitvoeren en dan praat je over in verhouding kleine aantallen.
Fronton schreef:Ja, daar ga ik wel in mee. Die correcte LRD van een enkeling, daar zul je mij niet over horen hoor.
QQQQ schreef:Karl66 schreef:Ik heb geen flauw idee wat dit te doen heeft met dit topic, maar voor een correcte uitvoering van LDR heb je een paard nodig dat het lichamelijk aankan in combinatie met een ruiter die het goed kan uitvoeren en dan praat je over in verhouding kleine aantallen.
Kijk, als het maar om een handjevol paarden gaat die "correct LDR" worden gereden, dan is het inderdaad nutteloos om hier over de "correcte LDR" te praten.
Dan zou het namelijk erg duidelijk zijn dat het netto positieve effect van LDR ("correct + incorrect") zo laag is, dat je juist naar incorrecte LDR moet kijken, omdat de bijdrage van correcte LDR zo minimaal is.
Daarmee is dan ook de discussie of correcte LDR wel bestaat in één klap onnodig
Fronton schreef:Kijk, als 'correct LDR' nou gemeengoed was, dan was het wat anders en hoorde je waarschijnlijk niemand erover.