Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utixo schreef:7ofhearts schreef:Blij met de foto’s van Furion.
Jammer dat er inmiddels over knol en poot gepraat wordt.
Zal wel onder het mom van “ mij laat het koud “ zijn…… maar toch jammer.
Gaan we daar nu over vallen? Mijn eigen paarden hebben ook koppen en poten, en worden vaak zat knol genoemd. Laten me alles behalve koud, maar ik geloof niet dat de paarden er wat van vinden hoe we de ledematen noemen. Dus als ik het hier over een poot heb, is dat alles behalve denigrerend.
Ik vind hem boven het verband opgelopen. Misschien is het de foto, maar ik vind zijn bovenbeen vol. Wat heel logisch is, onder het verband kan het vocht nergens heen, dus het komt omhoog.
Popstra schreef:Ik denk dat hij wel enigzins licht gesedeerd is omdat zijn piel er steeds een beetje uit hangt op de fotos
DuoPenotti schreef:Maar denk dat die dingen wel gewoon gruwelijk zeer doen.
Maar wat moet een paard dan? Het is en blijft een vluchtdier die dan op "aan" staat.
Zoals het filmpje wat amyz plaatst...verschrikkelijk.
Toch lag hij niet als een zielig hoopje onder een boom te sterven, maar probeert te overleven.
Dat is het enige moment dat je denkt, was daar binnen een uur de wolf maar voorbij gekomen....
wendy1987 schreef:Ik denk dat we nog zoveel voorbeelden aan kunnen halen, dat haalt niet weg, dat dit gewoon niet te vergelijken is.
Hoe de breuk ook is. 2000!!!! km met een paard reizen, is gewoon niet diervriendelijk. Klaar. Als het nou spoed betreft naar de dischtsbijzijnde DAP, is dat wel echt anders..
En wel of geen pijn, ook daar zit bij iedereen gewoon verschil in. Dat is gewoon niet met 100 voorbeelden wel of niet goed te praten..
Ik kan er gewoon niet bij, dat deze hele rare enge man, dit doet en dat er mensen zijn die hierin helpen...