Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:Storm schreef:Nee, ik ook niet, maar ik zwem de Maas ook niet over.
ben jij ook een wild dier met maar 1 doel? Overleven?
Gini schreef:speurneusc schreef:
ben jij ook een wild dier met maar 1 doel? Overleven?
Het ene moment zijn het opportunisten die voor de gemakkelijke hap achter het hek gaan en het volgende moment zijn het die-hard survivors die brede en verraderlijke waterlopen meermaals over zwemmen.
Kuggur schreef:Gini schreef:Het ene moment zijn het opportunisten die voor de gemakkelijke hap achter het hek gaan en het volgende moment zijn het die-hard survivors die brede en verraderlijke waterlopen meermaals over zwemmen.
Waarom denk je dat het een het andere uitsluit?
Storm schreef:Dan zou hij weer overgezwommen moeten zijn, ik denk ook dat er 2 wolven zijn. Het water van de Maas is echt breed, ook als het water laag staat, en als er voldoende voedsel is, zwemt dat beest echt niet voor de lol het water over.
mysa schreef:Zo schuw lijken ze mij meestal ook niet. Al vrij veel foto's en filmpjes gezien. Vanochtend op fb nog eentje op de Veluwe met een pasgeboren reekalf. Van behoorlijk dichtbij genomen...
Popstra schreef:Gister weer zo een prut bioloog op tv gezien, die zei dat de boeren bergjes op hun land kunnen maken. Desnoods van stro balen want de schaap zou van nature de hoogte opzoeken voor veiligheid![]()
En nog erger, de wolf zou de schapen dan niet achterna gaan!![]()
Ik viel bijna van de bank van het lachen.....
Popstra schreef:Gister weer zo een prut bioloog op tv gezien, die zei dat de boeren bergjes op hun land kunnen maken. Desnoods van stro balen want de schaap zou van nature de hoogte opzoeken voor veiligheid![]()
En nog erger, de wolf zou de schapen dan niet achterna gaan!![]()
Ik viel bijna van de bank van het lachen.....