Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Het evenement is op de 25e, dus dan moet de startkaart actief zijn. Dat je een andere dag filmt maakt dan niet uit, want je filmt voor Het evenement van de 25e. Ze hebben het zelf namelijk over een actieve startpas, als jij e inschrijft voor de 25e moet e pas dus op die dag actief zijn.
KirstenHorse schreef:MyWishMax schreef:Het evenement is op de 25e, dus dan moet de startkaart actief zijn. Dat je een andere dag filmt maakt dan niet uit, want je filmt voor Het evenement van de 25e. Ze hebben het zelf namelijk over een actieve startpas, als jij e inschrijft voor de 25e moet e pas dus op die dag actief zijn.
Is het dan niet gek dat ik me voor het evenement van 18/6 heb kunnen inschrijven met een startpas voor 17/6? Is mijn proefje dan straks niet geldig?
Ik zal voor morgen dan in elk geval voor 25/6 kopen en even bellen met knhs over 18/6..
@Eef_Bam welke datum bedoel je dan?
Shari_Becker schreef:Ik had daarvoor gemaild met de KNHS want zat met hetzelfde
Maar ze hebben speciale dagstartpassen voor online wedstrijden en die zijn een maand geldig, dus als je hem op bv 1 juni zet moet je tussen 1 en 30 juni een keer starten, uiteraard is die wel voor maar 1x geldig maar de exacte datum maakt dus niet uit, dit omdat mensen ermee zaten dat ze een startpas aanvroegen voor een bepaalde datum en dat dan dat event ineens volzat en dan moest de datum van de startpas weer moeilijk door de KNHS verandert worden dus vandaar dat die gewoon een maand geldig is.
KirstenHorse schreef:Shari_Becker schreef:Ik had daarvoor gemaild met de KNHS want zat met hetzelfde
Maar ze hebben speciale dagstartpassen voor online wedstrijden en die zijn een maand geldig, dus als je hem op bv 1 juni zet moet je tussen 1 en 30 juni een keer starten, uiteraard is die wel voor maar 1x geldig maar de exacte datum maakt dus niet uit, dit omdat mensen ermee zaten dat ze een startpas aanvroegen voor een bepaalde datum en dat dan dat event ineens volzat en dan moest de datum van de startpas weer moeilijk door de KNHS verandert worden dus vandaar dat die gewoon een maand geldig is.
Dat is fijn! Maar als ik jouw uitleg volg en je koopt een startpas met 25/6 als datum, dan kan je dus niet éérder starten? ..Ik denk dat ik voor nu maar voor 25 juni koop zodat ik me morgen in elk geval kan inschrijven.
Bedankt allemaal!
daffodil schreef:Ter info, er is storing bij de knhs in het verwerken van de proeven. Dit zal er wellicht voor gezorgd hebben dat het allemaal iets langer duurt. Wordt heel hard aan gewerkt en uit de mail maak ik op dat er nu weer beoordelingen aan de jurys gestuurd gaan worden