Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Speedster schreef:Het initiatief voor de actie ligt bij deze mensen:
https://www.facebook.com/groups/2823735 ... 2/?fref=ts
Misschien is het een optie voor KimD om zich hier aan te melden en de situatie voor te leggen. Het lijkt me toch wel heel vreemd als er een andere reactie zou komen dan "Wat fijn voor Doortje dat ze naar jou kan!". Maar inmiddels ben ik stiekem opgehouden me te verbazen over reacties van mensen soms.
Rivaldo schreef:
KimD schreef:Ik heb de hele avond contact gehad met de PvvD, of in ieder geval diegene wat de FB beheert. Het interesseert ze niks dat ik op Doortje willen bieden, want dan moet ik zeggen "Ik bied meteen 600,- kaal." Dit is natuurlijk onzin want als ik haar voor €300,- kan winnen dan heb ik €300,- gespaard die ik aan haar welzijn kan besteden, maar dit willen ze niet horen. Zij willen 28 mensen hebben die zoveel % boven de vraagprijs bieden op ieder paard, als de paarden daarna maar bij SPIN terecht komen zodat die daar bemiddeld kunnen worden en dan zou ik haar via daar bemiddeld kunnen krijgen, maar dan staat ze onder contract en is ze niet mijn eigendom. Ik kon maar beter het geld doneren aan SPIN als ik iets wilde doen.
Heb het chatbericht bewaard, als die actie van hun ook compleet mis gaat, gaat de chat openbaar.
MandyIndah schreef:_Charlotte schreef:
Och de schat!![]()
Net contact gehad met B.V.A. helaas willen ze niet met me meewerken