Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update 6*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

Re: Gewonde jonge vrouw en dood paard aangetroffen *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:29

Heel veel sterkte, Linda. We hebben er alle vertrouwen in dat je zus zich hier doorheen gaat slaan :) Ik wens jullie alle goeds toe voor haar herstel.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:30

Heel veel sterkte linnie112...

Wij hopen met z'n allen dat het goed komt met haar..

En dat gaat het ook, daar geloof ik in!!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:31

Heel erg veel sterkte Linnie112 en alle andere betrokkenen

Hier brandt een kaarsje
Afbeelding

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:31

Moet zeggen dat je door het gespeculeer alleen maar nieuwsgieriger wordt naar wie het is, niet uit sensatie, maar wel om 'het meisje' een gezicht te geven

Wel of geen cap is nu even niet relevant, belangrijker dat het meisje er weer bovenop komt

wat een ellende :(

Sterkte voor de betrokkenen en vooral heel veel sterkte, kracht en wat geluk voor de amazone

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:32

linnie112 schreef:
Gaat om mijn zusje en zal het even duidelijk maken, zodat het speculeren stopt. Ze reed op een paard dat een hartstilstand kreeg. Ze is raar gevallen op dr gezicht dus cap of niet maakt hierbij niets uit.
Ze ligt in coma en morgen hopen we wat meer te weten over de schade in dr hoofd.

Heel veel beterschap voor je zusje, en sterkte voor jullie! Zal moeilijk wezen, om alleen maar te kunnen afwachten :(:)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:36

Heel veel sterkte Linda, voor jou en je familie.
Je hebt een hele leuke zus en ze gaat gewoon beter worden! :) Dat moet wel!

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:38

Wat een verschrikkelijk ongeluk. Ik hoop dat B. hier goed uit mag komen. Ik wil Linnie112 en iedereen die haar na staat heel veel kracht toewensen in deze vreselijke tijd. Sterkte!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:39

linnie heel veel sterkte voor jou, je zus en jullie familie :(:)
we duimen door

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:43

Jezus ik zit ook echt in shock!!! Volg het al lang vandaag maar net pas erachter gekomen dat ze een hele goede vriendin van me is!! En ik maar denken waarom ze niet reageerde.. Jezus meid niet opgeven hoor we zouden nog zoveel leuke dingen doen samen!! T is altijd lachen en huilen met jou, we kunnen alles bij elkaar kwijt en onze meeting vond ik echt waanzinnig leuk en ik was al aan t inplannen voor de volgende keer.. Mijn god wat schrik ik hier van zeg..
;( ;(

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:43

Cynn_x schreef:
Jezus ik zit ook echt in shock!!! Volg het al lang vandaag maar net pas erachter gekomen dat ze een hele goede vriendin van me is!! En ik maar denken waarom ze niet reageerde.. Jezus meid niet opgeven hoor we zouden nog zoveel leuke dingen doen samen!! T is altijd lachen en huilen met jou, we kunnen alles bij elkaar kwijt en onze meeting vond ik echt waanzinnig leuk en ik was al aan t inplannen voor de volgende keer.. Mijn god wat schrik ik hier van zeg..
;( ;(

:(:) Sterkte!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:45

linnie112 schreef:
Gaat om mijn zusje en zal het even duidelijk maken, zodat het speculeren stopt. Ze reed op een paard dat een hartstilstand kreeg. Ze is raar gevallen op dr gezicht dus cap of niet maakt hierbij niets uit.
Ze ligt in coma en morgen hopen we wat meer te weten over de schade in dr hoofd.

Wat sterk van je dat je, ondanks dat je genoeg aan je hoofd hebt, toch hier een berichtje plaatst. Heel veel sterkte voor jou, je familie en uiteraard je zus :(:)

CrisTeuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:55

Linnie112 ik hoop dat ondanks de mensen die graag een mening willen vormen over iets waar ze niets over weten toch het algehele meelevende gevoel wat door zovele anderen gegeven word hier overheerst.

Ontzettend veel sterkte, wijsheid en ik weet zeker dat iedereen hier hoopt op dat wondertje. DianneM is mijn vrouw en heeft dat kaarsje al opgezet. Ondanks dat we al geruime tijd niet veel meer met ons geloof doen, zullen we vanavond een gebedje doen voor je zus.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:58

Wat een verschrikkelijk verhaal zeg, ik zal ook een kaarsje opsteken. :(
En Linnie, ze komt er weer helemaal bovenop hoor, ik weet het zeker!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:59

Cynn_x schreef:
;( ;(

I know :(:)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:03

Linnie, heel veel sterkte voor jou en je familie. Heads up voor je zus - we hopen allemaal hier dat ze er goed doorheen komt!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:05

Las het verhaal gister avond, en kon gewoon niet reageren. |(
Verschrikkelijk wat er met het paard is gebeurd, maar nog rampzaligere gevolgen. Geen woorden voor...

Komop meid, je kan dit! Niet opgeven!
Linnie112, voor jou en de familie en vrienden heel veel sterkte de komende tijd. Houd moed.

Wouter82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:06

linnie112 schreef:

linnie, heel veel sterkte aan jou en je familie.
mijn kaarsje voor B. brand nog steeds

nnicolex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:08

pff wat een nieuws.. Gister las ik 't topic toen het net geopend werd en heb net alles teruggelezen tot pagina 24.. Ik hoopte op een positieve update mar helaas..
Heel gek, maakte me al de hele dag zorgen om iemand die ik niet eens ken.. Blijkt maar weer hoe erg sommige dingen je kunnen raken terwijl het niet eens een bekende is..
Ik heb ook net een kaarsje aangestoken, en hoop echt dat het goedkomt met deze amazone!! Nogmaals heel veel sterkte voor de betrokkenen!

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:16

Er brandt hier een kaarsje :(:)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:17

@ Linnie112 Heel veel sterkte voor jou en je familie. :(:)

Het schijnt blijkbaar heel normaal te zijn om zonder een ongeluk van dichtbij te hebben meegemaakt, al te oordelen over hoe het is gegaan. Heb dit zelf hier en op een paar ander fora meegemaakt. Laten we de betrokkenen steunen i.p.v. te gaan oordelen over het slachtoffer. Zij heeft het nu al moeilijk genoeg met het vechten voor haar leven. Zo ook haar familie en alle andere omstanders.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:18

Wat een vreselijk drama. Heel veel sterkte voor B en voor familie en vrienden!

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:24

Linnie112: Heel veel sterkte en kracht voor de aankomende dagen/uren. Laten we hopen dat ze er weer helemaal bovenop gaat komen. :(:)

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:32

Linnie112, ontzettend veel sterkte voor jou en je familie. Ook hier brandt een kaarsje..
Afbeelding

uitgebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:35

Linnie112 en familie, heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat het allemaal goed komt. :(:)
En wat een prachtig paard was het....

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 19:39

Linnie112 heel veel sterkte...

Heb de hele dag blijven kijken of er wat duidelijk werd.
Zo'n kaarsje ga ik ook maar eens 'aansteken'