Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__YSB__ schreef:Ik zeg, iedereen een duit in het zakje om de aankoop te versnellen!!!!!
ivy_power89 schreef:Toot hoort bij ed, daar is iedereen het mee eens!
Daarbij is dat gevoel alleen maar aangesterkt door het zien van het laatste filmpje.
Niets slechts over MAR, maar hij is te onervaren voor dit paard.
Hij heeft zich voor 100% gegeven, maar het is hem gewoon niet gelukt.
Laten die duitsers dan zo eerlijk zijn, en hem weer terug verkopen.
Ayasha schreef:Fenna_s schreef:Totilas en Edward zijn een gouden combinatie, natuurlijk verwacht niemand dat hij meteen weer aan de top komt, zolang hij beter rijdt dan Rath lijkt me er al genoeg bewezen.
Bovendien vind ik dat Rath helemaal geen slechte ruiter is, het klikt alleen overduidelijk niet met toot.
Van een "gouden" combinatie verwacht niemand het en van een nieuwe wel?Leg me die logica eens uit?
vroli1 schreef:![]()
zijn nickname "totilaslover"
*gaat zoeken*
spatter schreef:ik hoop echt dat Edward Totilas weer mag rijden
ik vind het heel sneu voor MAR maar ik denk dat zijn moeder hem meer plezier doet met een goed klassiek geschoold paard als door modderen met Totilas
ze zijn nu 1.5 jaar samen bezig en het lukt gewoon niet
het feit dat ze zelfs bereid zijn om op de manier van de nederlandse school te gaan rijden om maar met Totilas iets te kunnen presteren geeft al aan hoe wanhopig ze zijn
ik zeg, verkopen die "knol" naar Oostenrijk en voor dat geld voor MAR een super paard kopen wat bij hem past
kan MAR schitteren voor Duitsland en Toot en Edward weer samen werken