xCaitlin schreef:Anita is opvallend stil?!Ze ging even weg ze komt weer terug als de eerste Nederlandse moet (dacht ik)
Mindfields schreef:Jammer van de storingen, wat deed ie nou in de uitgestrekte galop? Hink-stap-sprong?
"He will get why he gets this relatively low score. He's sortof a bright guy" *tegen de andere commentator die de naam van de volgende combinatie verkeerd zegt*"I'm really starting to wonder about your drinking habits"
Net voor de laatste pirouette sprong ie nog even om met zn voorbeen, net op tijd terug en vervolgens verstapt ie zich nog een keer in de hoek daarna. Jammer hoor, zit wel potentie in deze combinatie! En wat lijkt paard op zijn papa!
Echt, waarom rijdt dat in de hoge dressuur allemaal met oornetjes Ik zie er het nut niet van in en het staat zo stom zonder complete spring outfit....
Bellatrix schreef:Echt, waarom rijdt dat in de hoge dressuur allemaal met oornetjes Ik zie er het nut niet van in en het staat zo stom zonder complete spring outfit.... Ik vind het er ook niet uitzien
Bellatrix schreef:Echt, waarom rijdt dat in de hoge dressuur allemaal met oornetjes Ik zie er het nut niet van in en het staat zo stom zonder complete spring outfit....
Bellatrix schreef:Echt, waarom rijdt dat in de hoge dressuur allemaal met oornetjes Ik zie er het nut niet van in en het staat zo stom zonder complete spring outfit.... Heb je al eens gezien wat er kan gebeuren als Edward Sisther zonder oornetje rijdt?
Oornetjes helpen ook niet tegen geluid, dat lapje stof helpt écht niet Tenzij ze watjes id oren doen, maar weet niet of dat wel mag?