rapido schreef:ga denk ik even lekker rijden nu, even lekker het bit door de mond raggen, even 20 spins draaien en een paar keer vol tegen de muur zetten! Daarna even de gaten in de flanken goed insmeren want mn sporen zijn eigenlijk iets te scherp heb ik al vaker gemerkt. Oja niet vergeten alle verbandjes van oudere blessures aan de knieën te verwijderen anders word het zo warm en staat ze morgen alweer met een dik poot! Nouja maakt ook eigenlijk niks uit want ik heb een 2 jarige die nu klaar gestoomd word om haar stokje over te nemen!
Dit is wat jullie momenteel willen horen dus waarom zouden de reining ruiters de moeite gaan nemen om het één en ander aan jullie uit te leggen!
Nou nee, dat wil niemand horen, denk ik. Ik ben hoogst verbaasd over de manier waarop wordt gereden. En de termen die je nu gebruikt, heb ik nog nooit gehoord (ben dan ook niet into western of welke tak van sport dan ook). Maar de filmpjes zien er niet vriendelijk uit, hoe je het ook wendt of keert. Dan kun je met nog zo'n verhaal komen over wat mensen willen horen, maar feit is dat het gewoon niet prettig oogt.