Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vossie schreef:Ik ook niet![]()
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paardTuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!
susannevdv schreef:__Varlon__ schreef:http://www.goededoelenwereld.nl/gevers/fonds-op-naam/ INFO OM HET FONDS TE OPENEN
heeft iemand hier ervaring mee kunnen we dit coordineren en wat zou edward zelf in zijn topper willen investeren?
rowo schreef:vossie schreef:Ik ook niet![]()
Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paardTuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!
Juist ja! Je haalt me de woorden uit de mond!
vossie schreef:Ik snap echt niet dat er hier mensen zijn die zeggen dat ze moeten janken om de verkoop van een paardTuurlijk is het erg voor voor Edward en het team, daar is geen twijfel over. Maar voor mensen die irl niks met Totilas zelf te maken hebben; hij blijft gewoon in leven hoor, hij krijgt alleen een ander huis. Daarbij, de wereld draait gewoon door, er zoveel dingen die echt erg zijn, de verkoop van een paard, waar praten we over zeg...... mensen die ongeneeslijk ziek zijn, mensen die geen eten hebben, arme ezeltjes die worden afgebeuld, oorlogen, dat is pas verschrikkelijk!
Citaat:Ik ook niet![]()
Nikka schreef:Erg triest voor Edward, alhoewel deze deal hem ook geen windeieren legt. Jammer dat het voor 2012 is, maar goed wel te begrijpen vanuit de eigenaars. Overigens draaide Emma Hindle met Lancet helemaal niet zo slecht op de laatste OS.
rowo schreef:vossie schreef:Ik ook niet![]()
Juist ja! Je haalt me de woorden uit de mond!
imd schreef:Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt serieus gaan doneren. Daarbij, wat doe je als je "maar" tot 200.000 euro komt? Geld teruggeven? Dit is niet zomaar iets hoor, zoveel geld inzamelen. En het mag ook niet via bokt als ik me niet vergis.
manubres schreef:AAAAAAAHHHH....wat VRESELIJK ERG!
![]()
Ik was er al heel bang voor, maar hoopte dat het niet zou gebeuren.
Ennn...10 miljoen wat is dat voor een banketstaaf bedrag?
Verdorie er moet toch wel iemand (of meerdere) in Nederland zij die dit geld voor dit paard neer willen leggen?
Als Totilas na de Olympische Spelen in de dekdienst gaat heeft hij het binnen enkele jaren terugverdiend. Hij brengt nu al 1,4 miljoen op met weinig dekkingen.
Dit KAN gewoon niet waaar zijn...kunnen we geen aktie voeren...een tv-show om Totilas te behouden.....
Ik vind het ook zo vreselijk voor Edward...weer een toppaard verkocht, vraag me wel of hoeveel hij van het verkoopbbedrag krijgt. Kan hij misschien een keer zelf een (deel van) een paard kopen zodat het paard die hij helemaal opleid niet verkocht kan worden.
rowo schreef:Marije__ schreef:Je hebt wel gelijk hoor, als je ziet hoeveel pony's het ook slecht hebben in dit land..
En dat is nog minder erg dan kindermishandeling, doodzieke mensen, oorlog etc.
Ff HEUL offtopic
manubres schreef:AAAAAAAHHHH....wat VRESELIJK ERG!
![]()
Ik was er al heel bang voor, maar hoopte dat het niet zou gebeuren.
Ennn...10 miljoen wat is dat voor een lullig bedrag?
Verdorie er moet toch wel iemand (of meerdere) in Nederland zijn die dit geld voor dit paard neer willen leggen?
Als Totilas na de Olympische Spelen de dekdienst ingaat heeft hij het binnen enkele jaren terugverdiend. Hij brengt nu al 1,4 miljoen op met weinig dekkingen.
Dit KAN gewoon niet waar zijn...kunnen we geen aktie voeren...een tv-show om Totilas te behouden.....
Ik vind het ook zo vreselijk voor Edward...weer een toppaard verkocht, vraag me wel af hoeveel hij van het verkoopbbedrag krijgt. Kan hij misschien een keer zelf een (deel van) een paard kopen zodat het paard die hij helemaal opleid niet verkocht kan worden.