Paardenhandelaar daagt Alberto Stegeman voor de rechter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:49

xx_Kelly_xx schreef:
De dierenbescherming? Laat me niet lachen, dat vind ik de laatste tijd echt een organisatie om op te kotsen. :r
Als het paard eten en drinken heeft dan word 'ie goed behandelt.

Dus de dieren bescherming doet niets, dat zullen ze leuk vinden... wat gaat Stegeman hier dan aan doen door zijn programma, denk je dan dat het dan voorbij is, lijkt me beter dat dit doort mensen bestraft worden door de rechter en heel lang maar dan ook heel lang vast gaan zitten, of gaan wij als burger deze mensen aanpakken...waar gaat het heen in Nederland?

newnails

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:50

RSB schreef:
marlies1969 schreef:
Wat een ophef allemaal, ik ben zelf eens op onderzoek uitgegaan en kan weing vinden over deze mevrouw, het lijkt meer op een ruzie van een aantal mensen die in de media uitgevochten wordt.
Waar zijn hier de gewonnen rechtzaken, foto's en ander bewijs?
Ik lees alleen verhalen en sorry hoor ik kan ook van alles schrijven!
Als Stegeman het nu echt eerlijk wil spelen moet hij met zijn beelden en verder bewijs naar de rechter stappen, als de rechter haar dan schuldig vindt dan is het ok dat de beelden uitgezonden worden.
Stegeman is nu eigen rechter aan het spelen en meneer staat er bekend om dat hij beelden knipt zodat het in zijn eigen straatje past, neem dat maar van mij aan, ik werk bij de overheid meer mag ik helaas niet zeggen.
We maken zo ook de paardenhandel kappot doormiddel van de media, iedereen is nu verdacht dus ook de goede mensen, astublieft mensen als je een foute ervaring hebt speel het uit in de rechtbank, paardenleed geef je aan bij de dierenbescherming.
We zijn door hier nu zo te doen allemaal schuldig aan het kappot maken van een persoon die nog niet eens is veroordeeld door de rechtsstaat als schuldig.
Stegeman wil alleen maar media aandacht en wil zijn brood verdienen door programma's te maken zodat SBS deze uitzend, scoort deze geen luistercijfers dan is deze man werkeloos, ik heb medelijden hiermee, want de rechtstaat moet hem nu echt hebben, al zeg ik dat dat niet voor niks is, ik hou van eerlijkheid jullie toch ook?
Normaal plaats ik nooit iets in forums, maar ik vindt het nu echt te ver gaan, mijn mening is het verhaal ook altijd van twee kanten te horen.
Ik hoop dat het berichtje blijft staan, als het verwijderd wordt weet je genoeg.

een beetje jammer dat je dit opschrijft als je heel de verhalen niet kent! er zijn wel degelijk dingen gebeurd, en deze vrouw is zeker wel een oplichter!!!
een ruzie die in de media uitgevochten wordt, nee absoluut niet! als de uitzending uitgezonden zou mogen worden zou iedereen eens zien wat voor oplichter het is!!!!

Ik weet wel zeker dat de gedupeerden genoeg bewijzen hebben, dat moet wel, en Stegeman maakt heus geen uitzending als er geen bewijzen zijn dat zou dom zijn, denk ik.
Want alles komt uit en zeker via de verborgen camerabeekden. Vandaar ook dat kort geding natuurlijk!!!
Maargoed het recht zal zegevieren hoor, ben ik van overtuigd.
Deze dame waar de uitzending over gaat heeft nu lang genoeg de boel bedonderd, en eens kom je de verkeerde tegen die je eraan hangt, helaas pindakaas voor de oplichtster, is ze die blijkbaar nu tegengekomen.
Poets wederpoets heet dat!

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:50

Nou moet ik zeggen dat ik blij ben met programma's zoals Kat in de zak & Undercover in Nederland.

Ben van mening dat je met een cameraploeg vaak meer bereikt dan in je eentje als gedupeerd. Want tja 16 miljoen mensen kijken tv, en als die horen van oplichters of geen nette service en dergelijke, bedenken ze zich wel 2 keer voordat ze met iemand in zee gaan.

En ik denk dat we blij mogen zijn met een verborgen camera, zo zie je maar weer wat voor'n smerige zaken daardoor aan het licht komen.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:52

marlies1969 schreef:
xx_Kelly_xx schreef:
De dierenbescherming? Laat me niet lachen, dat vind ik de laatste tijd echt een organisatie om op te kotsen. :r
Als het paard eten en drinken heeft dan word 'ie goed behandelt.

Dus de dieren bescherming doet niets, dat zullen ze leuk vinden... wat gaat Stegeman hier dan aan doen door zijn programma, denk je dan dat het dan voorbij is, lijkt me beter dat dit doort mensen bestraft worden door de rechter en heel lang maar dan ook heel lang vast gaan zitten, of gaan wij als burger deze mensen aanpakken...waar gaat het heen in Nederland?

Nee ik bedoelde meer dat IK geen hoge pet op heb van de dierenbescherming. Ik heb dit ook van dichtbij mogen meemaken.

RSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:53

marlies1969 schreef:
een beetje jammer dat je dit opschrijft als je heel de verhalen niet kent! er zijn wel degelijk dingen gebeurd, en deze vrouw is zeker wel een oplichter!!!
een ruzie die in de media uitgevochten wordt, nee absoluut niet! als de uitzending uitgezonden zou mogen worden zou iedereen eens zien wat voor oplichter het is!!!!

Aan verhalen heb ik niets, bewijzen en rechtuitspraak, we leven in Nederland niet in de 18de eeuw, als je de verhalen kent waar zijn dan de rechtzaken

als je goed onderzoek hebt gedaan naar deze dame, dan had je kunnen vinden dat er nog een rechtzaak loopt in belgie die nog niet afgesloten is, jammer alleen dat hetin belgie is....
en hoe ze de andere rechtzaken gewonnen heeft, waarschijnlijk met net zo zielig doen als dat ze bij de rechtszaak tegen Alberto heeft gedaan.
en geloof het niet, er zijn gelukkig al zat mensen die het wel geloven.
Toevallig dat jij het als 1 van de weinige niet gelooft, IK DENK HET NIET........

DE WAARHEID ACHTERHAALD ZICH.....

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:57

xx_Kelly_xx schreef:
Nou moet ik zeggen dat ik blij ben met programma's zoals Kat in de zak & Undercover in Nederland.

Ben van mening dat je met een cameraploeg vaak meer bereikt dan in je eentje als gedupeerd. Want tja 16 miljoen mensen kijken tv, en als die horen van oplichters of geen nette service en dergelijke, bedenken ze zich wel 2 keer voordat ze met iemand in zee gaan.

En ik denk dat we blij mogen zijn met een verborgen camera, zo zie je maar weer wat voor'n smerige zaken daardoor aan het licht komen.

Ben ik gedeeltelijk mee eens maar waarom gaan dit soort programma's niet eerst naar de rechter?
Tuurlijk is het effectief ook mee eens, maar ik krijg het gevoel dat de media eigen rechter zo gaat spelen, het is al een paar keer gebleken dat er iets niet goed is onderzocht en dat onschuldige mensen in een kwaad daglicht zijn gezet, ik doel nou even niet op deze zaak maar in het algemeen, ik vind gewoon dat je heel voorzichtig moet zijn met dit soort dingen.
Deze media mensen zijn geen getrainde politie mensen en weten vaak ook niet alles over het rechtsysteem.
Ik ben ook niet tegen uitzenden als iemand echt het te bond maakt, maar vind de manier waar het nu op gaat fout!

RSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 13:59

Ik ken de verhalen en ik vind het absoluut terecht!!!

Deze oplichter moet gestopt worden....

Ik hoop dat ik vanmiddag goed nieuws krijg...

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:01

@ Marlies1969, ben het ook eens dat ze goed moeten kijken of ze geen mensen in een kwaad daglicht zetten.

Maar vind aan de andere kant ook dat journalisten steeds minder mogen en er steeds meer achter hun broek aangezeten word, kijk maar naar Peter R. de Vries en nu dan Alberto Stegeman.

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:04

RSB schreef:
marlies1969 schreef:

Aan verhalen heb ik niets, bewijzen en rechtuitspraak, we leven in Nederland niet in de 18de eeuw, als je de verhalen kent waar zijn dan de rechtzaken

als je goed onderzoek hebt gedaan naar deze dame, dan had je kunnen vinden dat er nog een rechtzaak loopt in belgie die nog niet afgesloten is, jammer alleen dat hetin belgie is....
en hoe ze de andere rechtzaken gewonnen heeft, waarschijnlijk met net zo zielig doen als dat ze bij de rechtszaak tegen Alberto heeft gedaan.
en geloof het niet, er zijn gelukkig al zat mensen die het wel geloven.
Toevallig dat jij het als 1 van de weinige niet gelooft, IK DENK HET NIET........

DE WAARHEID ACHTERHAALD ZICH.....

Dus nog steeds geen negatieve uitspraak cq schuldig bevonden, ik neem aan dat er dus meerdere rechtzaken zijn geweest die ze gewonnen heeft, en uitspraken van meerdere rechters?
Ik ben dan mischien de enige die het niet gelooft, maar zie nog steeds geen bewijzen, roddelen noem ik zoiets dan...

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:06

xx_Kelly_xx schreef:
@ Marlies1969, ben het ook eens dat ze goed moeten kijken of ze geen mensen in een kwaad daglicht zetten.

Maar vind aan de andere kant ook dat journalisten steeds minder mogen en er steeds meer achter hun broek aangezeten word, kijk maar naar Peter R. de Vries en nu dan Alberto Stegeman.

Ben ik het mee eens, maar dat komt omdat er in het verleden onschuldige mensen zijn gevallen, en dat vindt ik zo jammer want het concept is ook zo goed, maar de media heeft het zelf ook een beetje verpest, nogmaals eerlijkheid daar kom je het verst mee.
Laatst bijgewerkt door marlies1969 op 14-05-10 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:06

Maar het gekke is, in het beeldfragment zegt Alberto dat hij de vrouw onherkenbaar in beeld zou brengen en geen namen zou noemen.
Wat zegt haar advocaat, het paardenwereldje is klein en als ze zo op tv zou komen krijgt ze een slechte naam, maar ze zou niet bij naam worden genoemd en onherkenbaar in beeld komen??

Waar is de logica?
En als ze echt zo onschuldig zou zijn zouden die beelden ook uitgzonden mogen worden, ze doet toch volgens haarzelf niets verkeerd???

RSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:07

Renske_ schreef:
Maar het gekke is, in het beeldfragment zegt Alberto dat hij de vrouw onherkenbaar in beeld zou brengen en geen namen zou noemen.
Wat zegt haar advocaat, het paardenwereldje is klein en als ze zo op tv zou komen krijgt ze een slechte naam, maar ze zou niet bij naam worden genoemd en onherkenbaar in beeld komen??

Waar is de logica?
En als ze echt zo onschuldig zou zijn zouden die beelden ook uitgzonden mogen worden, ze doet toch volgens haarzelf niets verkeerd???

Juist goed gezegd....

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:09

Renske_ schreef:

Waar is de logica?

De beelden zijn nog niet eens uitgezonden en ze is al in kwaad daglicht gezet, ik neem aan dat de gemiddelde Nederlander niet gaat kijken naar een verhaal dat Stegeman toegeeft fout te zitten, ze wordt dus sowiezo in een kwaad daglicht gezet ongeacht de beelden, media zoekt sensatie, geen flauw programma het moet schokkend zijn.

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:10

Wanneer is de ''uitslag'' bekend?

Storm

Re: Paardenhandelaar daagt Alberto Stegeman voor de rechter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:24

Moderatoropmerking:
Graag ontopic blijven

joykel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:25

weet je wat ik zo triest vind? dat je dus gewoon mensen niet kunt vertrouwen.
Als ik een paard koop zou je toch ervan uitgaan dat de oude eigenaren het belangrijk vinden dat het paard goed terecht komt? en dus alles eerlijk vertellen? maar helaas, blijkbaar niet.
Maar aan dieren is blijkbaar makkelijk geld te verdienen. Ik ken de handelaar niet en de gedupeerden niet, dus een oordeel vellen ga ik niet doen, ik hoop dat de uitzending doorgaat, niet zozeer om de handelaar zwart te maken maar om de mensen weer te wijzen hoe er met dieren omgegaan wordt. als het maar geld oplevert, niet nadenkend over de gevolgen voor de koper....
en dat mensen die nog weinig verstand van paarden hebben en toch een willen kopen hiervan leren......

RSB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:27

marlies1969 schreef:
Renske_ schreef:

Waar is de logica?

De beelden zijn nog niet eens uitgezonden en ze is al in kwaad daglicht gezet, ik neem aan dat de gemiddelde Nederlander niet gaat kijken naar een verhaal dat Stegeman toegeeft fout te zitten, ze wordt dus sowiezo in een kwaad daglicht gezet ongeacht de beelden, media zoekt sensatie, geen flauw programma het moet schokkend zijn.

Ze wordt in een kwaad daglicht gezet omdat de bewijzen er zijn..
Ik geloof niet dat stegeman toe gaat geven dat hij fout zit.. Stegeman heeft de verhalen van gedupeerde dussss

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:30

Renske_ schreef:

Waar is de logica?

Ze wordt in een kwaad daglicht gezet omdat de bewijzen er zijn..
Ik geloof niet dat stegeman toe gaat geven dat hij fout zit.. Stegeman heeft de verhalen van gedupeerde dussss

We zullen zien, ben net als jij erg benieuwd, ook naar de motivatie van de rechter...

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:33

waarom word nu voor de 2de keer mijn ONtopic reactie verwijdert?
graag een keer een reactie terug dank u

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:34

MiSz_SaNdY schreef:
waarom word nu voor de 2de keer mijn ONtopic reactie verwijdert?
graag een keer een reactie terug dank u

Tja dat gebeurde bij mij ook maar ik maak me er niet meer druk om...

MiSz_SaNdY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 14:35

nou vind ik niet kunnen iedereen mag toch vrij zijn mening over dit geven?
ik krijg het idee van niet namelijk

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:03

Even een vraagje: sinds wanneer is Undercover in Nederland weer bezig? Of word dit de eerste aflevering?

Scaramouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:05

Dit is inderdaad weer de eerste

PollyBarney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:06

Hoop dat het uitgezonden mag worden.Beestje wat ik aan haar verkocht heb is nu wel goed terecht gekomen (gelukkig).Alleen heel erg wat die mensen ervoor betaald hebben ,en niet is wat ze dachten dat ze kochten.

marlies1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-10 15:06

xx_Kelly_xx schreef:
Even een vraagje: sinds wanneer is Undercover in Nederland weer bezig? Of word dit de eerste aflevering?

Dit wordt de eerste uitzending, weet iemand de motivatie van de rechter al?