Wat ga ik me zaterdag vermaken tussen al die kleine ukkies. Dan heb ik een grote pony Jol z'n ego zal ook wel flink stijgen als 'ie ziet dat 'ie groter is dan menig pony's daar, hahaha!
Jaa echt wel. Ik hoop echt dat ik zaterdag kan (qua vervoer) Ik weet 99,99% zeker dat wij toch niet in aanmerking komen, maar het is wel eens een keer leuk om ergens anders heen te gaan Ga ik Jeroen eens lekker wassen en pimpen
Maaik
Geplaatst: 17-05-10 19:04
Hij is 1,09 m. Werd ook niet toegelaten bij het shetland stamboek. Meneer is te groot..
Dankje! Blijft ook altijd weer een soort eer om weer met hem bezig te zijn. Maar toch zo gewoon
De kans is gewoon erg klein, maar er is een kans! En nouja, het is iets om naar toe te leven en dat is natuurlijk geweldig! Vooral omdat er zoveel mensen naar toe komen die je misschien wel vaag kent van Bokt of Hyves of wat dan ook!
jaa precies! En misschien hou je er nog wel een leuke vriendschap maar sowieso een leuke dag aan over! Ik weet in ieder geval hoe Nibbit eruit ziet, dus hopelijk kan ik hem in die menigte herkennen
de kans dat je het word of dan toch je pony is 1 procent of zo... en bij mij 0 % die kunnen niet zo veel kunstjes dus en ik zit zonder vervoer dus das weer al ietsje meer procent voor een ander. best jammer had zoiezo ghraag met spikkel gegaan.
Hmm een Shetlander is een Shetlander en of die dan 1,09 is of 80cm.. Maarja misschien moeten ze ook wel ergens de grens trekken. Maar doe dan 1.10 ofzo
Ja daarom! Misschien wel een gezellig topic minstens. Haha nou het is iig niet moeilijk om hem te herkennen denk ik dat scheelt!
Destination
Geplaatst: 17-05-10 19:11
volgens mij kunnen jullie daar in ermelo net zo goed een bord neerzetten waar alle bokkers zich kunnen verzamelen krijg je wel een lange meetinglijst