FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:37

Vudress schreef:
Met een camera in de bosjes gaan liggen en nare publicaties verspreiden doen alleen de kanslozen onder ons. Gabrielle Pochenhammer en Ulrike Thiel gingen je voor. Zonder Anky & Sjef hebben zij geen verhaal en zijn het absolute NO-NO's. Best triest als je geen eigen verhaal hebt en dat van een ander moet breken om toch bekendheid te trekken.

Wie doen dat soort dingen dan?
Is zeer onduidelijk, je zegt namelijk je...maar tegen wie?
Of was het een mededeling van huishoudelijke aard?

Vudress
Berichten: 1650
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:45

Tegen jou.
Citaat:
Publiciteit, dat is het enige dat werkt. Foto's maken, en opsturen naar kranten, Internetsites en omroepen. Daarmee bereik ik gelijk degene die ik wil bereiken

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:48

MarcelDufour schreef:
Vooral omdat ik weet dat er veel doeltreffendere middelen zijn, waar ik dan wel al mijn energie aan geef. Publiciteit, dat is het enige dat werkt. Foto's maken, en opsturen naar kranten, Internetsites en omroepen. Daarmee bereik ik gelijk degene die ik wil bereiken. maar zo ver is het nog niet, eerst wacht ik rustig de commissie Kemperman af.


Ter completering :)

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:51

Vudress schreef:
Tegen jou.
Citaat:
Publiciteit, dat is het enige dat werkt. Foto's maken, en opsturen naar kranten, Internetsites en omroepen. Daarmee bereik ik gelijk degene die ik wil bereiken

Maar waar staat dat stukje over dat ik in de bosjes ga zitten? Of verzin je wel vaker dingen er bij?
Zoals ik de vorige pagina om 19:28 al schreef, ga ik niet in de bosjes zitten maar gewoon open en bloot bij de opwarmpiste.
Kijken of jij nou net zo'n good sport bent als ik was toen ik jou iets toedichte dat je niet geschreven had. }>
Laatst bijgewerkt door Springert op 19-02-10 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:53

Paardentango schreef:
MarcelDufour schreef:
Vooral omdat ik weet dat er veel doeltreffendere middelen zijn, waar ik dan wel al mijn energie aan geef. Publiciteit, dat is het enige dat werkt. Foto's maken, en opsturen naar kranten, Internetsites en omroepen. Daarmee bereik ik gelijk degene die ik wil bereiken. maar zo ver is het nog niet, eerst wacht ik rustig de commissie Kemperman af.


Ter completering :)

Daarom adviseer jullie allebei een bezoekje aan Hans Anders, misschien dat het lezen dan wat beter gaat. Want ik lees niks over in de bosjes zitten.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:53

Ook bij springen of alleen bij dressuur Marcel?

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:55

KiWiKo schreef:
Ook bij springen of alleen bij dressuur Marcel?

Alleen bij dressuur, Kim.

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:58

MarcelDufour schreef:
Dat moet iemand anders maar aanpakken, die niet zo met het springen verweven is als ik.


Moedig toch ! }> ~~}>

MarcelDufour schreef:
Daarom kan ik dat makkelijk met de dressuur doen, want daar kan dus niemand zorgen dat ik met de nek aangekeken wordt, omdat dat me worst zal zijn van dressuurruiters.


He, KiWiko dat heb je toch al gelezen, daar heeft hij alles al over gezegd !
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 19-02-10 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:00

Paardentango schreef:
MarcelDufour schreef:
Dat moet iemand anders maar aanpakken, die niet zo met het springen verweven is als ik.
Daarom kan ik dat makkelijk met de dressuur doen, want daar kan dus niemand zorgen dat ik met de nek aangekeken wordt, omdat dat me worst zal zijn van dressuurruiters.


He, KiWiko dat heb je toch al gelezen, daar heeft hij alles al over gezegd !

Misschien dat Hans Anders kortingen geeft voor 3! :D

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:01

ik dacht dat we het toen alleen over aanspreken tijdens het losrijden hadden.........

maargoed voor mij is het duidelijk :) ik zit zo niet in elkaar, en ik snap dat dan ook niet........ zal ik te stom voor zijn denk ik dan maar ;)

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:01

Ha, ha, ha ... uhm alleen, kun je deze grap uitleggen, ik snap hem niet :o?

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:03

Paardentango schreef:
Ha, ha, ha ... uhm alleen, kun je deze grap uitleggen, ik snap hem niet :o?

Dat kan ik zeker.

Vudress
Berichten: 1650
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:06

MarcelDufour schreef:
Kijken of jij nou net zo'n good sport bent als ik was toen ik jou iets toedichte dat je niet geschreven had. }>

Omdat je er zo vriendelijk om vraagt volgt er nu ook een rectificatie van mijn kant. :+ Blijkbaar niet zo goed gelezen. Blijft wel dat ik het misselijk vind om de dressuursport op die manier kapot te willen maken.

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:12

MarcelDufour schreef:
Kijken of jij nou net zo'n good sport bent als ik was toen ik jou iets toedichte dat je niet geschreven had. }>

Vudress schreef:
Omdat je er zo vriendelijk om vraagt volgt er nu ook een rectificatie van mijn kant. :+ Blijkbaar niet zo goed gelezen. Blijft wel dat ik het misselijk vind om de dressuursport op die manier kapot te willen maken.

Kijk...dat kan ik wel waarderen. Ik wil de dressuursport helemaal niet kapot maken. Zou ook te gek zijn als ik dat in mijn eentje zou kunnen, vind je niet? Maar wat ik wel wil slopen is het rijden van paarden met de kin tegen de borst. Als jij dat synoniem vindt voor dressuur, dan heb je wel gelijk...anders niet.

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:15

Bravo ! *\o/*
MarcelDufour schreef:
Dus dat is hoe ik mijn steentje bijdraag in het afbreken van deze paardenkwellerij


Ik wens je veel geluk en vooral wijsheid toe. ;)

Vudress
Berichten: 1650
Geregistreerd: 13-05-05
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:16

En dat stoppen wil je bereiken door heel hard in te hakken in een systeem waarin je je nog nooit verdiept hebt?

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:22

Vudress schreef:
En dat stoppen wil je bereiken door heel hard in te hakken in een systeem waarin je je nog nooit verdiept hebt?

Ik hoef me ook niet te verdiepen in stierenvechten, berendansen en vossenjacht om te weten dat ik daar compleet tegen ben.
Wat valt er te verdiepen in een paard met zn kin tegen de borst? Zonder is dressuur net zo goed mogelijk, want voordat dit zijn intrede deed in de dressuur waren er toch ook kampioenen? In het springen was het een hele tijd normaal om op concours te barreren, en nu dat niet meer voorkomt is de sport toch nog steeds populair, en zijn er nog steeds winnaars?
Voor de duidelijkheid, om misverstanden te voorkomen, dit is waar ik tegen ben. Jullie vinden dat wel kunnen?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
De laatste foto is van een ponyruiter!!! Zo ver is het al. En er was een tuchtzaak tegen haar, en ze is vrijgesproken!!

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:37

Ho Dufour, met al de wijzigingen hou ik het niet meer bij met mijn Words ernaast. Wil het graag bijhouden om straks, als alles hier weer is weggehaald, nog terug te kunnen kijken. Handig hoor, raak je niks kwijt ook. :D

Ik vind je echt een heel erg grappig figuur, dat wil ik wel even kwijt aan je.

Hi, hi Mw. van Baalen een ponyruiter := _O- :')
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 19-02-10 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:38

Paardentango schreef:
Ho Dufour, met al de wijzigingen hou ik het niet meer bij met mijn Words ernaast om straks als alles hier weer is weggehaald nog terug te kunnen kijken. Handig hoor, raak je niks kwijt.
Ik vind je echt een heel erg grappig figuur, dat wil ik wel even kwijt aan je.

Dank je, maar dat is niks nieuws voor me. Dat hoor ik al mn hele leven.
PaardenTango schreef:
Hi, hi Mw. van Baalen een ponyruiter

Hi, hi, Coby rijdt die pony helemaal niet! Die rijdt paarden, Hi, hi. :D :') :=
Laatst bijgewerkt door Springert op 19-02-10 22:50, in het totaal 4 keer bewerkt

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:39

Wat ?

Michael1104

Berichten: 1436
Geregistreerd: 13-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:41

@marcel,

ik lees al even vanaf de zijlijn mee maar je spreekt jezelf behoorlijk tegen hier en daar...

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:43

Michael1104 schreef:
@marcel,

ik lees al even vanaf de zijlijn mee maar je spreekt jezelf behoorlijk tegen hier en daar...

Vertel

Michael1104

Berichten: 1436
Geregistreerd: 13-06-08

Re: FEI Meeting: LDR toegestaan, hyperflexie voortaan verboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:45

ik heb geen zin om alles te gaan quoten, maar wat ik begrijp is dat je je puur op dressuur richt en niet je mede spring ruiters aan gaat spreken? Dat noem ik nogal hypocriet.
Ik denk ook niet dat alles wat je hier post, je in dank wordt genomen door je collega ruiters.

Springert

Berichten: 2358
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Baexem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:46

Michael1104 schreef:
ik heb geen zin om alles te gaan quoten, maar wat ik begrijp is dat je je puur op dressuur richt en niet je mede spring ruiters aan gaat spreken? Dat noem ik nogal hypocriet.
Ik denk ook niet dat alles wat je hier post, je in dank wordt genomen door je collega ruiters.

Nou, mn collega's zijn springruiters, en niemand die me er op aansprak of er iets van zei in Amsterdam, en hier ook niet.
Dat zou anders worden als ik hen er persoonlijk op aan ging spreken, maar dat moet maar iemand doen die net zo weinig verweven is met de springsport, als ik met de dressuursport. Ik hoef niet alles te doen.
Bovendien, en zeker niet onbelangrijk, de dressuursport is momenteel waar het om draait, over springen lees ik niks.

Paardentango
Berichten: 2744
Geregistreerd: 06-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 22:51

Oeps, keer jij je als beroepsruiter je tegen de professionele collega's van de derssuur ?

Vind je dat integer van jezelf.
Spreek je niet met een dubbele tong, want het gaat in deze niet om de dressuur. Er wordt gesproken over een stukje van de of een paardentraining.

Dat is niet over 'de dressuur' in het algemeen.

Citaat:
over springen lees ik niks.


Wij wel, wij lezen daar wel iets over... :o
Laatst bijgewerkt door Paardentango op 19-02-10 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt