jannie86 schreef:hmm ik vond dat niet echt grand prix waardig dat filmpje op youtube...
Ik denk ook dat hij daarom is uitgebeld.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horseyfries schreef:Janine1990 schreef:
Ongelooflijk, dit heb ik helemaal gemist. Waarschijnlijk al te druk met de voorbereidingen om naar Aken toe te gaan.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal erachter, wie was deze man, hoe kwam hij daar en wie heeft er in vredesnaam
gezegd dat hij mee moest doen?
Janine1990 schreef:horseyfries schreef:Ongelooflijk, dit heb ik helemaal gemist. Waarschijnlijk al te druk met de voorbereidingen om naar Aken toe te gaan.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal erachter, wie was deze man, hoe kwam hij daar en wie heeft er in vredesnaam
gezegd dat hij mee moest doen?
Al sla je me dood, ik heb geen idee wie die man is. Ik weet wel dat Ukraine toen een zeker betekenis voor me kreeg.![]()
Het is ook Aken 2006 geloof ik.
horseyfries schreef:Tijdens de WEG toch? Ik was er toen de dagen erna, hetzelfde memorabele weekend waar Blue Hors Matinee furore maakte. DAT filmpje
heb ik daarna nog honderdduizend keer gezien, is ook iets inspirerender als dit...
horseyfries schreef:Janine1990 schreef:SuzannePerla, hij bleef idd doorrijden. Beetje vreemd allemaal...
Mensen uit die landen kunnen vaak geen andere taal dus niet zo vreemd dat Stephen Clarke hem niet kon vertellen
dat hij de baan uit moest dan hé.