CHIO Rotterdam vanaf nu echt live te bekijken via internet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:29

Ik denk dat als je dan toch van iemand moet verliezen, het maar beter van Edje en Totilas kan zijn :j daar win je niet zo gauw van zoals het nu gaat.
en boven de 81% is nog altijd super goed, zowel voor Anky als voor Imke! Vond de kur van Imke echt lekker fel gereden, het straalde echt wat uit. Ik hoop dat ik die van Anky later nog kan zien ergens op internet aangezien ik die net gemist heb :\
Vond Marijnissen ook goed trouwens!
We zijn een gezegend land met zoveel goede dressuurcombinaties aan de top. We bezetten gewoon de 1e 4 plaatsen!

GaitMonster

Re: CHIO Rotterdam vanaf nu echt live te bekijken via internet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:31

Maar ik ga ervandoor :wave:
Doegg!

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:31

Vond anky wat mat rijden, zeer terecht imke er boven

en totilas, wat een wereltopper zeg

*puck*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:32

gaat ze de volgende keer nog verkrampter rijden, ik vind salinero een wereldpaard maar anky zit er na haar kindertjes krijgen en beenbreuk niet zo fijn op,oogt gewoon niet fijn als je heel onbevooroordeeld kijkt dan vind ik dat ze nu teveel heeft gekregen want ook zij had foutjes en salinero's stap , het lijkt net of die steeds minder wordt,die van sunrise is ook niet geweldig maar het puntverschil tussen hun had groter moeten zijn maar overall wel een terechte uitslag.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:32

Beaux schreef:
Ik ook, waarom nep zijn, ze betrekt het heus wel opzichzelf. En ze zal echt wel oprecht blij zijn voor Edward, tis tenslotte haar leerling!

Niet met Totilas!!!!! die eer gaat naar Nicole Werner

FuegoAnnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:33

het was weer genieten! *\o/* welterusten allemaal, morgen weer vroeg op, zelf op mn knollie wedstrijd rijden, liep die ook maar zo als totilas! :D haha

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 21:35

Goh, er wordt wel afgegeven hier op Anky :=
Dit is pas de derde wedstrijd na de lange stop. Ik vond het best goed gaan. Ze had zeker geen grote fouten.
Maar Imke en Sunrise spetterden en het was wel duidelijk dat Sunrise weer erg fris was. Dan toont het gelijk al een stuk anders.

en ja Totilas.. Ik denk dat Anky dat wel zag aankomen.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:36

Ze mag blij zijn dat Totilas niet meegaat naar Aken!!!
Dan kan ze misschien nog een keer *schitteren*

Er zijn genoeg *wel* gemotiveerde mensen die de kans niet krijgen om in haar plaats te gaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-09 21:37

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:43

Ik vind het ook wat apart dat men nu zo negatief doet over Anky, we mogen wel wat trotser zijn op onze drievoudig Olympisch kampioene := zij is nog altijd geweldig, beetje raar dat dat gelijk minder erkend wordt als er een ander groots paard opstaat. En als ze tevreden zou zijn met een 3e plek was ze nooit zo goed geworden als ze nu is.
Dus ik zeg nog steeds Go Anky!! maar ben wel helemaal gek van Totilas en Edward en ben blij dat ze gewonnen hebben, absoluut :j

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:43

Ik vind het ook wel logisch dat Anky baalt..jarenlang aan de top en in de staart van je carriere op zo'n manier naar een tweede plaats verwezen worden is zuur. Ze zal het Edward ongetwijfeld gunnen, maar uiteraard staat ze liever zelf op nummer 1 (denk dat dat een gezonde sportersmentaliteit is).

Kan me trouwens ook wel voorstellen dat ze achteraf gezien misschien liever vóór de komst van Totilas was gestopt met topsport..maar ja, als je alles van tevoren weet....

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:44

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:45

Ik vind dat er hier nogal hard over Anky wordt geoordeeld. Eerlijk gezegd dacht ik zelf dat ze niet zo vrolijk keek omdat ze gewoon de zenuwen had voor een prijsuitreiking op Salinero... :)*
Verder zal ze uiteraard liever eerste worden, maar na d'r kür keek ze best blij. Ben benieuwd hoeveel mensen met hun mond vol commentaar het haar na kunnen doen. Niet alleen lange tijd de beste van de wereld zijn, maar ook eens een keertje verliezen en daar dan mee om kunnen gaan.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:46

Edward met Totilas doen er heel verstandig aan om niet bij Pa Flodder te gaan trainen.

Nicole Werner heeft immers meer in huis!!!!!!

LadyJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:46

Temeraire schreef:
Ik vind het ook wat apart dat men nu zo negatief doet over Anky, we mogen wel wat trotser zijn op onze drievoudig Olympisch kampioene := zij is nog altijd geweldig, beetje raar dat dat gelijk minder erkend wordt als er een ander groots paard opstaat. En als ze tevreden zou zijn met een 3e plek was ze nooit zo goed geworden als ze nu is.
Dus ik zeg nog steeds Go Anky!! maar ben wel helemaal gek van Totilas en Edward en ben blij dat ze gewonnen hebben, absoluut :j

Goh, zo wilde ik het nou ook zeggen! ;) Beetje respect voor Anky hoor, ze is jarenlang terecht de beste geweest. Nu is Totilas om het hoekje komen kijken, en maakt met edward de zoveelste topcombi hier, en hij is tenslotte ook nog een leerling van anky. De dressuursport (in nederland) heeft veel Anky te danken, dus niet zo mopperen hoor!! :D

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:50

LadyJane schreef:
Temeraire schreef:

Goh, zo wilde ik het nou ook zeggen! ;) Beetje respect voor Anky hoor, ze is jarenlang terecht de beste geweest. Nu is Totilas om het hoekje komen kijken, en maakt met edward de zoveelste topcombi hier, en hij is tenslotte ook nog een leerling van anky. De dressuursport (in nederland) heeft veel Anky te danken, dus niet zo mopperen hoor!! :D

Snap het nou eens een keer !!!! Edward traint met Totilas niet bij ANKY OF SJEF maar bij NICOLE WERNER.

NICOLE verdient de credits...........!!!!!!!

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:51

Ik vind het ook een beetje vreemd dat er mensen zijn die lijken te genieten van het feit dat Anky niet wint. Anky heeft de dressuursport wereldwijd op de kaart gezet én heeft haar sporen ruimschoots verdiend (met 2 paarden). Totilas is van ongekende klasse, maar die begint net en heeft nog een hele carriere te gaan.

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:53

Kan wel zijn...maar vergeleken bij Totilas is Salinero gewoon een *marionet* Als je dat niet ziet dan ben je *blind*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:54

Je bent er wel op gebrand dat iedereen dat weet hé Ulissa :+

Maar Edward is wel een leerling van Anky, zij het niet met totilas.

Ik vond Edward een terechte winnaar, super gereden :)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:54

Inderdaad LadyJane en Marleen79 :j

Ulissa; iets rustiger mag ook wel hoor ;) natuurlijk, Nicole verdiend ook de waardering, maar wat maakt dat verder uit? Dat maakt Anky niet minder goed, daarnaast traint Edward wel degelijk bij Anky dus ook zij heeft hier een bijdrage in.
Maar dat maakt verder niet uit, ik ben gewoon blij voor Edward en vind Anky ook nog steeds super

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:55

Marleen79 schreef:
Ik vind het ook een beetje vreemd dat er mensen zijn die lijken te genieten van het feit dat Anky niet wint. Anky heeft de dressuursport wereldwijd op de kaart gezet én heeft haar sporen ruimschoots verdiend (met 2 paarden). Totilas is van ongekende klasse, maar die begint net en heeft nog een hele carriere te gaan.

Anky heeft zeker een hoop op de kaart gezet, betekend niet dat je je als een klein kind kunt gaan gedragen als het even minder gaat.

Wat betrefd totilas en edward, dit is nog maar het begin, ik denk dat ze bonfire,salinero en anky ver gaan overtreffen :Y)
( altans als ze op deze voet verder gaan )

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:56

Ulissa schreef:
LadyJane schreef:

Snap het nou eens een keer !!!! Edward traint met Totilas niet bij ANKY OF SJEF maar bij NICOLE WERNER.

NICOLE verdient de credits...........!!!!!!!

Ik denk dat je zelf degene bent die het niet helemaal snapt. :+

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:58

_Nann_ schreef:
Marleen79 schreef:

Anky heeft zeker een hoop op de kaart gezet, betekend niet dat je je als een klein kind kunt gaan gedragen als het even minder gaat.

Wat betrefd totilas en edward, dit is nog maar het begin, ik denk dat ze bonfire,salinero en anky ver gaan overtreffen :Y)
( altans als ze op deze voet verder gaan )

Waar heb jij dat kleine kindergedrag gezien dan??

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 21:59

Temeraire schreef:
Inderdaad LadyJane en Marleen79 :j

Ulissa; iets rustiger mag ook wel hoor ;) natuurlijk, Nicole verdiend ook de waardering, maar wat maakt dat verder uit? Dat maakt Anky niet minder goed, daarnaast traint Edward wel degelijk bij Anky dus ook zij heeft hier een bijdrage in.
Maar dat maakt verder niet uit, ik ben gewoon blij voor Edward en vind Anky ook nog steeds super

Ben je nu helemaal van de pot gerukt.......NICOLE HEEFT TOTILAS GEMAAKT TOT WAT DIE NU IS !!!!!

Hopelijk zie je de verandering in rijstijl van Edward!!!!

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 22:00

LadyJane schreef:

NICOLE verdient de credits...........!!!!!!![/quote]
Citaat:
Ik denk dat je zelf degene bent die het niet helemaal snapt. :+

Vertel??
Laatst bijgewerkt door Ulissa op 20-06-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt