Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lautje76 schreef:MandyR schreef:Ik denk dat ik haar echte naam gevonden heb. Ik hoor het graag als ik het mis heb. De voornaam die we hier allemaal weten klopt, de achternaam niet. Het is iemand die ook ik Amerika gereden heeft en in 2000 aan de OS mee heeft gedaan met het amerikaanse team.
de achternaam klopt ook hoor! Ze staat gewoon in dressuuruitslagen, wereldranglijst en alles. Ze neemt toch niet de naam van een bestaande dressuurruiter als schuilnaam?
Arabesk schreef:Van mij mag het filmpje op youtube met haar naam continu onderin beeldzodat iedereen haar naam kent en ze nooit meer ergens op een wedstrijd kan verschijnen.
Arabesk schreef:17.15h een uitzending. lekker handig tijdstip
Citaat:lautje76 schreef:
MandyR schreef:
Ik denk dat ik haar echte naam gevonden heb. Ik hoor het graag als ik het mis heb. De voornaam die we hier allemaal weten klopt, de achternaam niet. Het is iemand die ook ik Amerika gereden heeft en in 2000 aan de OS mee heeft gedaan met het amerikaanse team.
Caira schreef:ARD merel
suleilitha schreef:Tja maar waarom moeten er zo spooky gedaan worden over de naam?
Normaliter worden misdadigers toch ook gewoon met naam en toenaam genoemd?
Citaat:wiens naam voorlopig wegens juridische gronden nog niet bekend gemaakt mag worden