die ja hmm.. mn loon is nog niet binnen, maar het is gisteren wél overgemaakt.. maar ik wil centjessssssss.
Uhm.. dinsdagavond van half 9 tot sluit en zaterdag en zondag allebei 8 uur meestal, dus z'n 20 uur per week!
ohkee.. ik zit deze week ook op 20, maar t word meer, ze moeten alleen nog even met t nieuwe rooster komen en deze week sla ik weekeind over omdat ik in duitsland ben ..
HAllo, sorry dat ik ff tijdje niets heb laten horen. Was te druk met vrienden op bezoek krijgen en alles wat daarbij hoort.Alles goed verder met iedereen?
haha en je mag wel wat van mijn miljardenbriefjes hebben hoor Al zie ik dat EngeltjeS ze ook al voor een groot gedeelte heeft ingenomen......
Niceeeeee. Nu wil ik ook weten hoeveel ik heb.. bij mij zal het er ook wel opstaan, gok ik zo! GENIET VAN JE CENTJES
IK GENIET! wil iemand mij 4 euro sponseren? dan heb ik een groot rond bedrag met 2 nullen voor de komma en nog een heel leuk cijfertje daarvoor
Hierom: Myrthe_Yolto schreef:IK GENIET! wil iemand mij 4 euro sponseren? dan heb ik een groot rond bedrag met 2 nullen voor de komma en nog een heel leuk cijfertje daarvoor