Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EngeltjeS schreef:Nicee nagels Engel!
CRos95 schreef:GheheeeGoeieeemogguhh
Ik ga naar schooltje, LSD (vd 6e klassers) Good help me
doriss schreef:Ik heb ook echt een geweldige LSD gehad! Ik ga zo wel even quoten uit mijn andere HK topic!Hallo lieve pinkladies!
Geweldige LSD gehad, echt gelachen. Gisteravond feest, ben nog lekker brak![]()
Nu maar eens mijn tas inpakken, vanavond op vakantie
EngeltjeS schreef:BHV sorrryhahahahahahah
bedrijfs hulp verlening -> dood topic -> reanimatie/mondopmond
trekpaardluf schreef:Dankje, nu leef ik ook weer!Hahaha ow zohaha
ja hoor ik leef weer
Myrthe_Yolto schreef:Yess, we are!we're back aliveeeeee
Datjaa schreef:Ik heb echt een geweldig stapweekend gehad!
Vrijdag LSD, we hadden als thema de jaren 60/70/80, en vriendinnen en ik gingen als hippies xD Geweldige dag gehad! En we hadden veel stunts bedacht, maar niks mocht eerst. Concierges wilden niet meewerken door de school eerder op te doen enzoo. Bang dat we teveel troep gingen maken denk
Maar een paar hadden donderdagavond alle fietsenrekken weggehaald, en we zouden ze eerst op de parkeerplaatsen van de leraren zetten, maar we hebben ze uiteindelijk om het hele schoolplein gezet (met stoeptegel en al, ze zaten blijkbaar vast). Helaas voor ons waren de volgende morgen weer een aantal fietsenrekken teruggezet, (goh door wie? xD) en wij hebben ze gewoon again weer verplaatst, en allemaal fietsen er in gezet, wat een geweldig gezicht. Niemand kon z'n fiets nog vinden
en de fietsen die aan de binnenkant stonden, moest de fietsen over de rekken tillen
Ach, en we gingen nog op versierde wagen door de stad heen denderen, langs het huis van de concierge, daar biertje drinken en onze tour vervolgen
En 'smiddags hadden we een heel kantineprogramma, gingen we de sollicitatiegesprekken van de leraren nadoenwant de meesten hebben wel van die typische trekjes, gingen we die nadoen
Ze konden het gelukkig wel waarderen
En allemaal foto's laten zien, van de eerste klas enzoohoo xD
En toen hadden we de Wok-chinees besteld op school xD en ondertussen was er nog een theatergroep ofzo die speelde.
's Avonds hadden we eindexamenfeest in discotheek die we hadden afgehuurd. Superen na 23 uur konden er ook anderen komen voor koniginnenacht xD Had alleen een beeeeeetje terug-vervoer probleem
En ben gister nog naar Noa Outdoor in Leeuwarden geweest met een vriendin en we hadden die 'snachts weer een terug-vervoer probleeeeeeem
Want de bussen waren die Q-dag hier gratis, alleen niet aangedacht dat de laatste bus half 12 terug ging...
Wajoo ik typ teveel, en ik zou het knap vinden als jullie tot hier hebben gelezen
En nu moet ik etennnn.. Doeeeg!
Myrthe_Yolto schreef:OEEEEEEEEH. klinkt wel leuk
EngeltjeS schreef:was leeuwarden wel leuk gister?