FriesWytske schreef:Ik heb de proeven van de eerste 4 gezien. Maar sorry, vind echt dat Charlotte is overgewaardeerd. Er hadden een paar dikke onvoldoendes mogen komen. Kregen anderen ook, dus dan hoort zij ze ook te krijgen.
En hoe weet je dat zij geen onvoldoendes heeft gehad?
Charlotte reed zo ontzettend goed zonder die fouten was de score misschien wel richting de 90% gegaan. Voor bijvoorbeeld de wissels om de twee had ze toch ook een onvoldoende. Maar bij mij (en ook volgens de computer

) is 5 keer een 9,5 en 1 keer een 4 nog altijd ongeveer een 8,6 gemiddeld. Bij jou misschien niet?
Het kan natuurlijk zijn dat jij het allemaal goed ziet (want je zegt bij elke proef van haar dat ze onterecht gewonnen heeft/veel te veel punten heeft) en dat ik het helemaal fout zie. Maar als ik het fout zie dan heeft dus de hele rest van de internationale dressuurwereld er ook geen verstand van, inclusief de volledige Duitse vakpers, alle internationale ruiters, trainers, liefhebbers en alle juryleden. Nou ben ik nooit te beroerd om mijn mening bij te stellen maar dan zou ik toch wel minstens moeten weten waarom jouw oordeel beter zou zijn dan bijvoorbeeld het oordeel van haar vakbroeders zoals Isabel Werth, Edward Gal, Steffen Peters en de vele anderen die gewoon genieten van de geweldige dressuur die daar getoond wordt.
@TinekeHorses
Volgens mij hebben ze nog een zusje die ook rijdt. Dus in principe kan Brazilië met die familie een heel team afvaardigen. De jongemannen zijn tweelingbroers.