Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NadjaNadja schreef:Nog even een kleine toelichting:
We hebben hier een tijdje geleden nieuwe regels voor opgesteld, je kunt dat lezen in het BBB van augustus [BZ] [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Augustus 2024
Het komt er op neer dat wij in de basis openbare informatie laten staan en privé informatie verwijderen, maar dat we ook openbare informatie verwijderen als de persoon op de screenshot daar om vraagt.
En dan zou ik jullie bij deze willen verzoeken om de discussie over auteursrecht te laten voor wat het is en weer on-topic verder te gaanMocht je hier nog vragen over hebben, dan mag je mij altijd een PB sturen!
Mellow schreef:Precies het laatste. Ik vind het kinderachtig gedrag.Cayenne schreef:Ik snap deze mededeling ook niet helemaal. Ze plaatsen zelf zonder toestemming foto's van een andere stal?
Heel officieel mag het natuurlijk gewoon niet. Het is alleen de manier waarop die het in dit geval best grappig maakt.
Want je doet het zelf ook maar zegt tegen een ander dat het niet mag.
Babootje schreef:Christiene schreef:Met linkjes zie je de "auteur" zijn eigen pagina zeker? Ach als dat de regels zijn snap ik het deels.
Ben wel met de reacties boven eens bijzonder is het wel.
Ze lezen dus ook wel van alles hier of horen het van andere prima dat dat kan.
In het verleden reageerden ze ook nog wel dat mensen langs mochten komen.
Ik zou er zelf niets kopen nu ik meer gelezen heb. Leek eerst wel leuk allemaal.
Voor de verwaarloosde paarden ben ik wel blij dat ze er waren en nog zijn.
Maar het punt is dat de verwaarloosde paarden niet door PZB worden opgevangen.
Dat wordt gedaan door de daarvoor bedoelde opvangadressen. Daar worden ze opgelapt en van daaruit verkocht aan handelaren. Daar is PZB er 1 van.
Dus als PZB er niet zou zijn worden verwaarloosde paarden nog steeds opgevangen en is er alleen 1 handelaar minder om aan te verkopen.
Om het beeld van opvang adres in stand te houden wordt af en toe en vermagerd paard gekocht.
Maar het grootste deel van de paarden die door PZB in hun systeem wordt doorgezet is dat niet.
https://www.paardzoektbaas.nl/de-paarden-van-pzb/
Babootje schreef:Christiene schreef:Met linkjes zie je de "auteur" zijn eigen pagina zeker? Ach als dat de regels zijn snap ik het deels.
Ben wel met de reacties boven eens bijzonder is het wel.
Ze lezen dus ook wel van alles hier of horen het van andere prima dat dat kan.
In het verleden reageerden ze ook nog wel dat mensen langs mochten komen.
Ik zou er zelf niets kopen nu ik meer gelezen heb. Leek eerst wel leuk allemaal.
Voor de verwaarloosde paarden ben ik wel blij dat ze er waren en nog zijn.
Maar het punt is dat de verwaarloosde paarden niet door PZB worden opgevangen.
Dat wordt gedaan door de daarvoor bedoelde opvangadressen. Daar worden ze opgelapt en van daaruit verkocht aan handelaren. Daar is PZB er 1 van.
Dus als PZB er niet zou zijn worden verwaarloosde paarden nog steeds opgevangen en is er alleen 1 handelaar minder om aan te verkopen.
Om het beeld van opvang adres in stand te houden wordt af en toe en vermagerd paard gekocht.
Maar het grootste deel van de paarden die door PZB in hun systeem wordt doorgezet is dat niet.
https://www.paardzoektbaas.nl/de-paarden-van-pzb/
Christiene schreef:Oke iets meer duidelijk, ik had weleens gezien dat er een magere van de markt gekocht was hier. Maar dat is dus met al die verwaarloosde van tegenwoordig zo.
Werkt wel goed zo'n verwaarloosde dan kopen en erop zetten, trape er zelf ook in ondanks dat ik hier ook wel meeleest.
Die fries bijvoorbeeld ofzo molly die stond ook vastgezet op Facebook boven aan de lijst