Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rizette schreef:Het is helemaal geen natte herfst in Twente. Weinig regen zelfs. Modder krijg je met teveel dieren op een te kleine plek en dan ook nog op zwarte grond waar eigenlijk gras op moet staan , dan wordt alles aangestampt en alle gras kapot gelopen.
manzano schreef:Rizette schreef:Het is helemaal geen natte herfst in Twente. Weinig regen zelfs. Modder krijg je met teveel dieren op een te kleine plek en dan ook nog op zwarte grond waar eigenlijk gras op moet staan , dan wordt alles aangestampt en alle gras kapot gelopen.
shirleyp schreef:Ligt een beetje aan hoe hoog het stuk grond ligt. Pzb zit niet echt bij het military terrein in de buurt, daar kan je weinig uit afleiden. Ook het military terrein kent goede en slechte stukken. Over het algemeen is het een droge herfst in Twente, dit jaar zijn bijvoorbeeld alle crosswedstrijden in de omgeving doorgegaan, vorig jaar werd veel afgelast.
MarjanB schreef:Vraag me echt af hoe ze erbij komen om bij een andere stal te gaan kijken hoe de paarden er daar bij staan? Of is het gebaseerd op een filmpje van iemand anders?
Nu ken ik degene van vroeger van de betreffende stal en die verwaarloosd echt niet willens en wetens paarden. Misschien wat ouderwets qua opvattingen? Maar goed ik ben nooit geweest op de locatie waar ze nu zit.
En als we het over modder en stront gaan hebben?iets met een splinter en een balk?
Achterom schreef:shirleyp schreef:Ligt een beetje aan hoe hoog het stuk grond ligt. Pzb zit niet echt bij het military terrein in de buurt, daar kan je weinig uit afleiden. Ook het military terrein kent goede en slechte stukken. Over het algemeen is het een droge herfst in Twente, dit jaar zijn bijvoorbeeld alle crosswedstrijden in de omgeving doorgegaan, vorig jaar werd veel afgelast.
Klopt.
Ik heb vroeger bij iemand gereden die letterlijk om de hoek zat van de huidige locatie van PZB. Dat terrein was in de winter gek genoeg drama. Veel modder, wellicht een slecht doorlatende laag onder het zand ofzo. In ieder geval niet geschikt om het jaarrond 24/7 veel paarden op te laten lopen.
Muiz schreef:Algemene mededeling:
We hebben een heel aantal berichten moeten verwijderen vanwege een verzoek van PZB omtrent het delen van hun content en eventuele copyright en auteursrechten die hier mee gemoeid zijn. Dit waren zo veel berichten dat we niet iedereen persoonlijk op de hoogte kunnen stellen.
Bij deze het verzoek om geen screenshots te delen van facebook en/of de website, hier zit namelijk copyright aan vast. Mocht je iets willen bespreken of delen hier is het gebruik van een link een veiligere optie.[/mod]