Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Little_Gift schreef:Jullie bewijzen alleen maar mijn oorspronkelijke post.
Er is op deze manier geen open communicatie mogelijk en zo zul je nooit antwoorden krijgen.
Dat station is al lang voorbij
Er is op deze manier geen open communicatie mogelijk en zo zul je nooit antwoorden krijgen.
Rizette schreef:Moderatoropmerking:Oorspronkelijke bericht verwijderd
Sherivey schreef:Little_Gift schreef:Jullie bewijzen alleen maar mijn oorspronkelijke post.
Er is sowieso geen open communicatie mogelijk, gezien ze op hun socials enkel de positieve reacties laten staan.
Dan lok je die aanvallen zelf uit hoor.
Maargoed, volgens mij valt er met jou ook weinig te communiceren, gezien je alleen blijft volhouden dat Bokt de boeman is en iedereen hier enkel uit is op ruzie/ discussie.
Babootje schreef:Mars schreef:Ik geloof ook niet dat ze slecht voor de dieren zorgen. Ze zijn ondoorzichtig in hun geldstromen, juridisch wankele contracten en eventuele bemerkingen aan de paarden.
Maar ik geloof niet dat ze slechte zorg krijgenModeratoropmerking:Bericht verwijderd
Little_Gift schreef:Ze kunnen in mijn ogen heel veel fout doen, uiteraard de hele vreemde adoptieprocedure, de veel te hoge prijzen, het zelf inkopen van paarden om dan duur door te verkopen... Die constructie met de stichting en de bv's...
Maar zoals het in de jurisprudentie nu eenmaal hoort: onschuldig tot schuld bewezen is en dat is niet aan ons.
Polar schreef:pmarena schreef:Waar komt het getal weg dan? Niet bij PZB zelf?Maar die 80 is een soort gok toch....? Gezien het niet duidelijk is wat er nu precies waar staat.
Het zijn sowieso heel veel paarden natuurlijk....
Little_Gift schreef:Tuurlijk mag dat maar het vitten over wat en hoe ze posten op social media nav wat hier gezegd werd en het zout leggen op een opmerking van 1x daags eten geven, is mijn inziens echt overdreven.
Iedereen weet heus wel dat dat niet zo is en dat die dieren daar heus niet aan hongersnood lijden en geen voer krijgen.
Bovendien zeg ik dat hier ook vaak zo "ze krijgen 1x daags eten" omdat ze 1x daags korrel krijgen maar van 's ochtends tot 's avonds en de hele nacht door, hebben ze onbeperkt hooi en vrije in - en uitgang en toegang tot verse hooibalen dus tja... de uitspraak dan zo specifiek gaan aanvallen, is overdreven mijn inziens.
Babootje schreef:Little_Gift schreef:Want nogmaals... Pzb noch eender welk bedrijf, stichting, opvang, business, zaak is ook maar enige verantwoording of uitleg of communicatie schuldig aan gewone burgers.
Dus neen, dat is gewoon niet een vanzelfsprekend recht, ook niet als het goed onderbouwd is zoals de vragen van babootje.
Het is en blijft een even groot recht om niet te antwoorden.Moderatoropmerking:Oorspronkelijke bericht verwijderd
Dreamboy schreef:Little_Gift schreef:Tuurlijk mag dat maar het vitten over wat en hoe ze posten op social media nav wat hier gezegd werd en het zout leggen op een opmerking van 1x daags eten geven, is mijn inziens echt overdreven.
Iedereen weet heus wel dat dat niet zo is en dat die dieren daar heus niet aan hongersnood lijden en geen voer krijgen.
Bovendien zeg ik dat hier ook vaak zo "ze krijgen 1x daags eten" omdat ze 1x daags korrel krijgen maar van 's ochtends tot 's avonds en de hele nacht door, hebben ze onbeperkt hooi en vrije in - en uitgang en toegang tot verse hooibalen dus tja... de uitspraak dan zo specifiek gaan aanvallen, is overdreven mijn inziens.
Maar als jij je daar zo aan ergert dan sla je dit topic toch gewoon over? Je bent toch niet verplicht om mee te lezen of te reageren? Als ik een topic niet leuk vind of de sfeer staat me niet aan dan ontstip ik het of open het gewoon niet meer.
Little_Gift schreef:En toch staat het me helemaal vrij om dat wél te doen.
Ook ik mag hier gewoon reageren.
Net zoals jullie ook gewoon PZB kunnen overslaan of negeren als je PZB niet leuk vindt toch?
En toch keuvelen jullie er al 238 pagina's over... Dus die vlieger gaat dezelfde richting op hé
Babootje schreef:Little_Gift schreef:En toch staat het me helemaal vrij om dat wél te doen.
Ook ik mag hier gewoon reageren.
Net zoals jullie ook gewoon PZB kunnen overslaan of negeren als je PZB niet leuk vindt toch?
En toch keuvelen jullie er al 238 pagina's over... Dus die vlieger gaat dezelfde richting op hé
Ben nog steeds benieuwd waarom je dit topic 2 jaar lang hebt overgeslagen.