Nee idd, ik zou het geweldig vinden om ze te winnen. Maar ik heb precies hetzelfde hoor....ik gun het iedereen hier gewoon heel erg!Dat vindt ik ook zo leuk aan het topic, dat er totaal geen sfeer is van ikke ikke ikkee ikkeeeNou....mn klant staat in de file, dus heb nog even tijd om jullie te vervelen...
Altijd leuk een file ehem. Ik heb gisteren trouwens een shiny wingull gevangen in pokemon go niet heel sterk, maar wel heel leuk haha
FrNo schreef:Trouwens, ik gun iedereen de kaarten, maar Frisian Love zeker na zo'n rotweekend.Dat is lief
Stirrup schreef:Altijd leuk een file ehem. Ik heb gisteren trouwens een shiny wingull gevangen in pokemon go niet heel sterk, maar wel heel leuk hahaWooow, ik heb er letterlijk 23 gevangen dit weekend en geen van alle shiny .
Ik heb gister ook een shiny gevangen! Maarja, file fijn ja. Ik haat het, precies de reden waarom ik motor wil gaan rijden. Maar goed, je doet er niks aan.
Peerke_ schreef:OLA? Maak jij ijsjes ? Nee die hoofdletters moesten niet hahahahaEerder Hallo Jumbo hier
Oh gaaf! Wie was de gelukkige? Ik zal anders eens kijken of ik op gefeliciteerd kan zoeken in het topic