[HK][WEG] De dressuur is begonnen! - kijk en klets mee!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: [HK][WEG] De dressuur is begonnen! - kijk en klets mee!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:07

Ikke niet -O-

Ik kijk ook de herhaling op NL1 :=

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:07

Hop toch nog ff een sprintje voor Valegro :D

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:08

muntdrop, nee met mij ook niet, want anders..... ~~}>

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:08

Oh wat leuk!! Dat er quotes op de voorpagina staan uit dit topic!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:09

Ik kijk naar de herhalingen op NPO 1 :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:10

Celine_Famke schreef:
Oh wat leuk!! Dat er quotes op de voorpagina staan uit dit topic!

ja en je kan op de quotes klikken :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:10

Jaaa haha

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:11

Toch vind ik de jury nogal vooringenomen. Charlotte Dujardin komt binnen, hup 91%. Fouten worden minimaal afgestraft. Oftewel niet echt een eerlijke strijd.

Ook ik vind haar heel goed rijden, ook al doet de combinatie mij niet zoveel, maar het lijkt een ongelijke strijd. Zij winnen gewoon, klaar. Misschien als ze het heel bont maakt dat het een keer niet lukt, zoals in Aken. Maar dat is maar een uitzondering.

Over zit gesproken, ik vind Charlotte ook altijd rijden alsof ze aan de teugels hangt. Ze heeft haar armen altijd zo recht naar voren. Niet zo mooi.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:11

ik dacht echt serieus dat dat niet kon, dat op de quotes klikken. maar ik klikte met de verkeerde muisknop :')
en er staat al 2 dagen dezelfde foto bij uitgelicht, zo knap vind ik dat paard ook weer niet hoor :+
(sorry voor de mensen die dat wel vinden :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:17

Xfjord schreef:
ik dacht echt serieus dat dat niet kon, dat op de quotes klikken. maar ik klikte met de verkeerde muisknop :')
en er staat al 2 dagen dezelfde foto bij uitgelicht, zo knap vind ik dat paard ook weer niet hoor :+
(sorry voor de mensen die dat wel vinden :Y)

Leuk maar daar gaat dit topic niet over.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:18

dat is waar.
het was vandaag dus op tv :+ kan je het ergens terugijken?

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:19

mbkaatje schreef:
Toch vind ik de jury nogal vooringenomen. Charlotte Dujardin komt binnen, hup 91%. Fouten worden minimaal afgestraft. Oftewel niet echt een eerlijke strijd.

Begrijp je waar die 91% vandaan komt? Da's gewoon het gemiddelde van de punten tot op dat onderdeel. Dus als Charlotte een paar 9's en een 10 krijgt, staat ze bij het binnenkomen op 91%. Da's dus niet voor ingenomen, maar gewoon punten wat je tot dan toe gezien hebt.
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 27-08-14 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:19

Xfjord:
Nu op NPO 1 zijn herhalingen

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:20

Celine_Famke schreef:
Xfjord:
Nu op NPO 1 zijn herhalingen

oke bedankT!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:21

Anoeska schreef:
mbkaatje schreef:

Begrijp je waar die 91% vandaan komt? Da's gewoon het gemiddelde van de punten tot op dat onderdeel. Dus als Charlotte een paar 9's en een 10 krijgt, staat ze bij het binnenkomen op 91%. Da's dus niet voor ingenomen, maar gewoon punten wat je tot dan toe gezien hebt.

Ja, maar denk dat ze meer bedoeld. Waarom Charlotte zo hoog, wat doet die anders dan al die 30 andere combinaties? Damon Hill kwam super goed binnen die kreeg ook maar een 8,5..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:22

N0a schreef:
Ja, maar denk dat ze meer bedoeld. Waarom Charlotte zo hoog, wat doet die anders dan al die 30 andere combinaties? Damon Hill kwam super goed binnen die kreeg ook maar een 8,5..

Wij zagen het halthouden van opzij. Misschien trok hij voor de jury op C wel scheef in het lijf.
Dat wordt aardig afgestraft. En dat ziet de jury bij H ook heel goed.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:24

Janine1990 schreef:
N0a schreef:

Wij zagen het halthouden van opzij. Misschien trok hij voor de jury op C wel scheef in het lijf.
Dat wordt aardig afgestraft. En dat ziet de jury bij H ook heel goed.

Zou kunnen inderdaad. Maar merk inderdaad wel heel duidelijk dat Charlotte hoger gewaardeerd wordt, zelfs bij fouten.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:25

Ik denk dat Diederik Silfhout de nieuwe jonge garde is voor ons Nederland :D das wel leuk om te zien :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:29

N0a schreef:
Zou kunnen inderdaad. Maar merk inderdaad wel heel duidelijk dat Charlotte hoger gewaardeerd wordt, zelfs bij fouten.

Tsjah... Als je veel 10en haalt, dan kan daar ook prima een 3 of een 4 tegenover staan...
Dat zul je in de basissport ook zien bij de betere combinaties. Zelfs in de B. :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:29

Anoeska schreef:
mbkaatje schreef:

Nou, ik heb al wat vaker naar dressuurwedstrijden gekeken, dus ik begrijp heel goed waar het percentage vandaan komt. Het valt mij alleen op dat heel veel anderen ook heel goed binnenkomen, maar daar behoorlijk lagere punten voor krijgen. Dus als Charlotte na 1 onderdeel zo hoog gewaardeerd wordt, ben je als jurylid al van plan om haar de eerste plaats toe te kennen.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:31

mbkaatje schreef:

Ook ik vind haar heel goed rijden, ook al doet de combinatie mij niet zoveel, maar het lijkt een ongelijke strijd. Zij winnen gewoon, klaar. Misschien als ze het heel bont maakt dat het een keer niet lukt, zoals in Aken. Maar dat is maar een uitzondering.

Over zit gesproken, ik vind Charlotte ook altijd rijden alsof ze aan de teugels hangt. Ze heeft haar armen altijd zo recht naar voren. Niet zo mooi.

Amen _/-\o_ ik vind dat ook.. ze doet me niets en zal me nooit iets doen als ze de ring binnenkomt...
Veel grove fouten, ook gisteren en dat word miniem afgestraft.. bij anderen hoppa meteen heel wa minder punten...

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:32

Janine1990 schreef:
N0a schreef:

Tsjah... Als je veel 10en haalt, dan kan daar ook prima een 3 of een 4 tegenover staan...
Dat zul je in de basissport ook zien bij de betere combinaties. Zelfs in de B. :)

Fout in de wissels willekeurige combi: 4,5 gemiddeld. Charlotte zit daar dan nog ruim 1% boven. Zegt mij genoeg.

Uiteraard laat ze een knap staaltje sturen zien en gun het haar van harte, maar objectief kunnen de juryleden nooit zijn.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:33

afkick verschijnselen nog maar een keer kijken via ned.1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:36

En morgen wat moeten we dan :(

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 17:36

N0a schreef:
Fout in de wissels willekeurige combi: 4,5 gemiddeld. Charlotte zit daar dan nog ruim 1% boven. Zegt mij genoeg.

Uiteraard laat ze een knap staaltje sturen zien en gun het haar van harte, maar objectief kunnen de juryleden nooit zijn.

Daar zeg je het goed, ze had een fout in de wissels.

Hoe zagen de rest van de wissels er uit van de willekeurige combi, ten opzichte van die van Charlotte?
Ook zo mooi door het lijf gesprongen, recht en vol impuls maar toch verzameld???

Besef je goed dat de jury's niet alleen die fout noteren he? Ondertussen moeten ze ook nog al die andere punten meenemen in de beoordeling.