Ik kijk ook de herhaling op NL1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xfjord schreef:ik dacht echt serieus dat dat niet kon, dat op de quotes klikken. maar ik klikte met de verkeerde muisknop
en er staat al 2 dagen dezelfde foto bij uitgelicht, zo knap vind ik dat paard ook weer niet hoor![]()
(sorry voor de mensen die dat wel vinden
mbkaatje schreef:Toch vind ik de jury nogal vooringenomen. Charlotte Dujardin komt binnen, hup 91%. Fouten worden minimaal afgestraft. Oftewel niet echt een eerlijke strijd.
Anoeska schreef:mbkaatje schreef:Toch vind ik de jury nogal vooringenomen. Charlotte Dujardin komt binnen, hup 91%. Fouten worden minimaal afgestraft. Oftewel niet echt een eerlijke strijd.
Begrijp je waar die 91% vandaan komt? Da's gewoon het gemiddelde van de punten tot op dat onderdeel. Dus als Charlotte een paar 9's en een 10 krijgt, staat ze bij het binnenkomen op 91%. Da's dus niet voor ingenomen, maar gewoon punten wat je tot dan toe gezien hebt.
N0a schreef:Ja, maar denk dat ze meer bedoeld. Waarom Charlotte zo hoog, wat doet die anders dan al die 30 andere combinaties? Damon Hill kwam super goed binnen die kreeg ook maar een 8,5..
Janine1990 schreef:N0a schreef:Ja, maar denk dat ze meer bedoeld. Waarom Charlotte zo hoog, wat doet die anders dan al die 30 andere combinaties? Damon Hill kwam super goed binnen die kreeg ook maar een 8,5..
Wij zagen het halthouden van opzij. Misschien trok hij voor de jury op C wel scheef in het lijf.
Dat wordt aardig afgestraft. En dat ziet de jury bij H ook heel goed.
Anoeska schreef:mbkaatje schreef:Toch vind ik de jury nogal vooringenomen. Charlotte Dujardin komt binnen, hup 91%. Fouten worden minimaal afgestraft. Oftewel niet echt een eerlijke strijd.
Begrijp je waar die 91% vandaan komt? Da's gewoon het gemiddelde van de punten tot op dat onderdeel. Dus als Charlotte een paar 9's en een 10 krijgt, staat ze bij het binnenkomen op 91%. Da's dus niet voor ingenomen, maar gewoon punten wat je tot dan toe gezien hebt.
mbkaatje schreef:Toch vind ik de jury nogal vooringenomen. Charlotte Dujardin komt binnen, hup 91%. Fouten worden minimaal afgestraft. Oftewel niet echt een eerlijke strijd.
Ook ik vind haar heel goed rijden, ook al doet de combinatie mij niet zoveel, maar het lijkt een ongelijke strijd. Zij winnen gewoon, klaar. Misschien als ze het heel bont maakt dat het een keer niet lukt, zoals in Aken. Maar dat is maar een uitzondering.
Over zit gesproken, ik vind Charlotte ook altijd rijden alsof ze aan de teugels hangt. Ze heeft haar armen altijd zo recht naar voren. Niet zo mooi.
Janine1990 schreef:N0a schreef:Zou kunnen inderdaad. Maar merk inderdaad wel heel duidelijk dat Charlotte hoger gewaardeerd wordt, zelfs bij fouten.
Tsjah... Als je veel 10en haalt, dan kan daar ook prima een 3 of een 4 tegenover staan...
Dat zul je in de basissport ook zien bij de betere combinaties. Zelfs in de B.
N0a schreef:Fout in de wissels willekeurige combi: 4,5 gemiddeld. Charlotte zit daar dan nog ruim 1% boven. Zegt mij genoeg.
Uiteraard laat ze een knap staaltje sturen zien en gun het haar van harte, maar objectief kunnen de juryleden nooit zijn.