CRos95 schreef:trekpaardluf schreef:is goed.. wat moet ik doen?wiBfrlainkcvbio Wiskunde BFransLatijnInformaticaKCVbiologie
Je was me net voor ik denk niet dat ik dat kan niet omdat ik niet wil maar omdat niet verder ben gekomen als Theoretische leerweg
trekpaardluf schreef:Je was me net voor ik denk niet dat ik dat kan niet omdat ik niet wil maar omdat niet verder ben gekomen als Theoretische leerweg Oh haha, jammer.Ik heb namelijk geen zin oh btw voeg me toe op twitter: xClaireeeex
ahh, profiel voor 't grootste deel veranderd hihi! En nu ga ik naar huis vanaf stage, eten - poownie rijden en werken van half 9 tot sluit (half 1/kwart voor 1), adios schatjes!
Lieve ladies, ik ben er weg van! Lekker even knolhobbelen Engel, nog een hele fijne verjaardag, en tot morgen!
Iedereen die gefeliciteerd heeft: Dank jullie wel, ook voor de leuke PB's! EngeltjeS, lieve mede-jarige: jij ook van harte proficiat!Blijf maar ff kort, krijg nog bezoek vanaaf!
trekpaardluf schreef:Biggers dat weet ik zeker!!! wij ijn gewoon leeeukkk (A) oke voel me mega hypper Ik merk het aan je.
Yinthee waaar was je ---------------------We hadden altijd al:Altijd leuk om naar te luisteren of naja zo af en toe...en toen vond Vrouw Harms ook wel dat ze ook wel een liedje kon maken....Beetje jammer dat het niet op de zelfde melodie is maar tblijft leuk En toen vond ik dit Meneer de buurman kan er ook wat van Stiekem vind ik dit dus wel humor
Heb eindelijk foto's van t rijden, staan op deze pagina : [JHK] Lang gewacht, stil gezwegen, niet verwacht, toch gekregen!#6 (384)