Maar al die stadsmensen die naar het platteland verhuizen moeten niets hebben van een slordige afrastering of de eventuele stank..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
piezze schreef:Misschien nog snelheidslimieten op ruiterpaden? kan er ook nog wel bij.
Citaat:Denk dat er ook wel veel buren lief genoeg zijn om dat voor de ambtenaar te doen
piezze schreef:"Ja KiWiKo, Bokt is een bron van vermaak eigenlijk haha best een leuk topic dit maar het wordt wel stil eigenlijk nu, zou alles al gezegd zijn over dit onderwerp?
detour schreef:Nadya schreef:Ik wilde net zeggen.... De beste stuurlui staan aan wal?![]()
Ik geloof niet dat degenen die zo tegen dit artikel zijn, jarenlange studie gedaan hebben hiernaar.
IDD!!!
Kennelijk zijn de mensen die anti zijn tegen dit artikel- degenen die gewoon niet willen inzien wat een schade het paard mentaal aangericht kan worden (en fysiek, gaat samen) - en zullen, ze daardoor in dat opzicht hun viervoeter tekort doen; dat paarden geen stereotypide gedrag vertonen wil niet zeggen dat ze dan maar per definitie happy zijn!![]()
De weg erheen is al lijdzaam genoeg...
KiWiKo schreef:maargoed als ik wil sporten met mijn paard heb ik toch echt een accomodatie nodig waar ik goed en geregeld kan trainen........ je kan een training niet 6 weken stil leggen omdat de enige buitenbak compleet onbegaanbaar is......... of dat je met 20 paarden in EEN bak moet rijden. Helaas moet men ook hun auto kwijt kunnen.......... althans ik wel
Dus ik wil graag een binnenbak, een buitenbak, een spuitplaats en een parkeerplaats als accomodatie....... omdat ik graag wil sporten
Mindfields schreef:KiWiKo schreef:maargoed als ik wil sporten met mijn paard heb ik toch echt een accomodatie nodig waar ik goed en geregeld kan trainen........ je kan een training niet 6 weken stil leggen omdat de enige buitenbak compleet onbegaanbaar is......... of dat je met 20 paarden in EEN bak moet rijden. Helaas moet men ook hun auto kwijt kunnen.......... althans ik wel
Dus ik wil graag een binnenbak, een buitenbak, een spuitplaats en een parkeerplaats als accomodatie....... omdat ik graag wil sporten
Ik sta op een privéstal met weiland, boxen en een buitenbak. Klaar punt. En ik kan prima sporten, ook 's avonds. Paarden staan de hele dag buiten.
Wat je zegt over onbegaanbare buitenbak, je kunt tegenwoordig supergoede bodems laten aanleggen, waar je zelfs bij enorme regenval nog droog op kunt rijden.
Het is misschien even zoeken maar een oplossing is er wel hoor.
Net twee paarden gereden in de regen, heerlijk die wind door mn haar. Waxhoed op mn kop, waterdichte jas en gaan met die banaan.
piezze schreef:Nou probeer ons kleiweiland maar geschikt te krijgen om ze in de winter erop te laten lopen, daar kan geen drainage tegenop. Ze zullen het in de winter gewoon met de bak moeten doen. Des te meer lol hebben ze in de zomer als ze weer mogen.